کد خبر : 145833
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 13:18
دسته‌بندی نشده
-

برزگر:قضاوت داور صدای ناظر هم در آورد/همه چیز برای پیروزی ما در این بازی فراهم بود

برزگر:قضاوت داور صدای ناظر هم در آورد/همه چیز برای پیروزی ما در این بازی فراهم بود
سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز اعلام کرد: در حالی که به هیچ عنوان حقمان شکست نبود اما به قضاوت ناحق و پر اشتباه داور بازی، مغلوب تیم پالایش نفت آبادان شدیم و در شهر خودمان سرمان را بریدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نجمه بزرگر  عصر جمعه پس از باخت تیمش بانتیجه ۳ بر ۲ مقابل پالایش نفت آبادان افزود: داور بازی اینقدر ضعیف قضاوت کرد که صدای ناظر بازی هم در آمد.

وی اضافه کرد: به ما می گویند حق اعتراض به داور بازی را ندارید و گرنه به کمیته انضباطی فراخوانده می شوید ، پس چگونه و کجا صدای اعتراض خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال برسانیم؟

سرمربی تیم فوتسال پارس آرا ادامه داد: یکی از بازیکنان تیم حریف ، بازیکن ما را بدون توپ زد که با اعتراض تماشاگران همراه شد اما در کمال تعجب داور،مریم نوری بازیکن ما را که یک گل و یک پاس گل داده بود از بازی اخراج کرد.

برزگر ادامه داد: ضربه بازیکن حریف طوری بود که اگر بازیکن ما با سر به حفاظ کنار زمین برخورد کرده بود امکان داشت حادثه تاسف باری به دنبال داشته باشد که خدا را شکر ختم به خیر شد.

وی گفت: همه چیز برای پیروزی ما در این بازی فراهم بود اما انگار قرار نبود این اتفاق بیفتد و زمانی که بازیکنان ما عصبی شدند و با یک بازیکن کمتر و با چنگ و دندان در حال دفاع بودند بر روی فشار، بازیکن ما دروازه خودمان را باز کرد تا خیال داور و تیم میهمان که در جدول پایین تر از ما قرار داشتند، راحت شود.

هیات فوتبال فارس پیگیر شکایت ما باشد

او با بیان اینکه اگرچه با اعتراض ما به فدراسیون فوتبال تغییری در نتیجه بازی حاصل نمی شود، اظهار داشت: با این حال فیلم بازی و اعتراض کتبی خود را ارسال خواهیم کرد و امیدواریم هیات فوتبال فارس پیگیر این شکایت باشد.

برزگر افزود : تیم ما مشکلات زیادی دارد و مگر چند بازیکن داریم که یک بازیکن تاثیرگذار و گلزن ما را اخراج کنند؟ تحمل اینگونه قضاوت ها سخت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.