کد خبر : 148549
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 - 15:35
-

بهادری: با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم/به تدریج به آمادگی رسیدم

بهادری: با تمام توان در خدمت تیم ملی هستم/به تدریج به آمادگی رسیدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری در خصوص برد تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سختی داشتیم. از قبل می‌دانستیم که تیم قم، خوب بازی می‌کند و بازیکنان این تیم را آنالیز کرده بودیم. دستوراتی که کادر فنی و مربیان به ما دادند را به خوبی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری در خصوص برد تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سختی داشتیم. از قبل می‌دانستیم که تیم قم، خوب بازی می‌کند و بازیکنان این تیم را آنالیز کرده بودیم. دستوراتی که کادر فنی و مربیان به ما دادند را به خوبی در زمین اجرا کردیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص آمادگی‌اش در لیگ برتر امسال توضیح داد: پس از اینکه از لیگ چین به ایران آمدم، شرایط خوبی نداشتم اما به تدریج توانستم خودم را آماده کنم و امیدوارم که این روند خوب را حفظ کنم و به عنوان بازیکن فرش‌آرا بتوانم با این تیم مقام خوبی کسب کنم.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در خصوص شانسش برای حضور در تیم ملی گفت: همه سرباز این سرزمین هستیم و هرموقع که تیم ملی به من نیاز داشته‌باشد، تمام توان خود را به کار می‌گیرم و در خدمت کشورم خواهم‌بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.