کد خبر : 156124
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 23:35
-

جاوید:قهرمانی در کنار آقای گلی لذت بخش است

جاوید:قهرمانی در کنار آقای گلی لذت بخش است

اقای گل لیگ از قهرمانی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون درباره قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: روز گذشته بازی را خوب شروع نکردیم و نتوانستیم کیفیت همیشگی خودمان را به خوبی نشان دهیم. می‌توان گفت در نیمه اول از نظر فنی خیلی ضعیف بودیم، اما در نیمه دوم شرایطمان کمی بهتر شد و توانستیم خیلی راحت‌تر بازی کنیم. در کل مسابقه روز گذشته بازی بسیار سنگینی برای هر ۲ تیم بود، مخصوصا برای گیتی پسند که می‌خواست نتیجه بازی رفت را جبران کند و فشار زیادی را به تیم ما وارد کرد.

داور می‌توانست در یکی از صحنه‌ها تصمیم بهتری بگیرد

او افزود: در یکی از صحنه‌های بازی، داور می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد و به نظر من بازیکن گیتی پسند باید از بازی اخراج می‌شد. اگر این اتفاق می‌افتاد، قطعا وضعیت ما خیلی بهتر می‌شد و راحت‌تر می‌توانستیم قهرمان شویم. به هر حال داور تصمیم گرفت یکی از بازیکنان ما را اخراج کند و همین فرصت برای گیتی پسند به وجود آمد تا بتواند بازی را به وقت اضافه و پنالتی بکشاند. در ضربات پنالتی شانس هم با ما یار بود و موفق شدیم توپ هایمان را به گل تبدیل کنیم و قهرمان شویم.

افضل یکی از بهترین مربیان ایران است

بازیکن تیم مس سونگون در پاسخ به این سوال که کادر فنی در قهرمانی این تیم تا چه اندازه اثرگذار بود بیان داشت: علیرضا افضل یکی از بهترین مربیان کشورمان است که تجربه زیادی دارد و از نظر فنی قابل احترام است. افضل به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و موفق شد از بازیکنانی که در اختیار داشت نهایت استفاده را کند و تیم را قهرمان لیگ کند.

نمی‌دانم دلیل درگیری‌ها در پایان بازی چه بود

جاوید همچنین درباره درگیری‌هایی که در آخر بازی به وجود آمد گفت: زمانی که بازی به پایان رسید من داخل زمین بودم و اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد که باعث شد درگیری به وجود بیاید. زمانی که از زمین بازی به سمت رختکن می‌رفتم دیدم که فضا کمی شلوغ شده، اما اصلا متوجه نبودم که عامل درگیری چه کسی بوده است. داخل زمین هیچ اتفاقی نیفتاد و هر چه شد مربوط به بیرون از زمین، مخصوصا رختکن تیم‌ها بود. به هر حال بعد از بازی فضا یک مقدار متشنج شد و من هم بلافاصله به رختکن رفتم و قضیه خیلی زود جمع شد.

کسب عنوان آقای گلی همراه با قهرمانی لذت بخش است

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره کسب عنوان آقای گلی اظهار داشت: از این که موفق شدم ۴ سال پشت سر هم آقای گلی مسابقات لیگ برتر فوتسال را به دست آورم، حس بسیار خوبی دارم. در این ۴ سال همواره سعی کردم در اختیار تیم باشم و هیچ گاه به خودخواهی روی نیاوردم. خیلی خوشحالم که آقای گلی من با قهرمانی تیم همراه شد، زیرا این برای دومین بار است که همزمان با آقای گلی، تیمم قهرمان می‌شود و این خیلی لذت بخش است.

جاوید ادامه داد: قهرمانی تیم خیلی لذت بخش است، زیرا اگر شما قهرمان شوید آن افتخار فردی لذتش چند برابر می‌شود و من خیلی خوشحالم که امسال توانستم با مس سونگون، هم قهرمان شوم و هم عنوان آقای گلی را کسب کنم.

قراردادم با مس سونگون به پایان رسیده است

بازیکن مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در مس می‌ماند یا خیر گفت: هنوز برای فصل بعد هیچ چیزی مشخص نیست. قراردادم با باشگاه مس سونگون تمام شده و همان طور که گفتم هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و باید دید که در روز‌های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.