کد خبر : 156032
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 15:15
-

طیبی: از روسیه، پرتغال و اسپانیا پیشنهاد دارم/ اتفاقات فینال پلی‌آف در شأن فوتسال ما نبود

طیبی: از روسیه، پرتغال و اسپانیا پیشنهاد دارم/ اتفاقات فینال پلی‌آف در شأن فوتسال ما نبود

لژیونر فوتسال ایران گفت: اتفاقات فینال پلی‌آف در شأن فوتسال ما نبود، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی مقابل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در ارتباط با وضعیت خود اظهار داشت: قراردادم را با باشگاه غیرت تمدید نکردم و می‌خواهم فضای جدیدی را تجربه کنم. چندین پیشنهاد از کشور‌های روسیه، پرتغال و اسپانیا دارم و نهایتاً تا ۱۰ روز آینده تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

وی در ادامه در خصوص اتفاقات دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس سونگون و گیتی‌پسند در تبریز، تصریح کرد: من این اتفاقات را تایید نمی‌کنم، چون در شأن فوتسال ما نیست. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، ولی خوب به هر حال بازی فینال بود و حساسیت، فشار و جذابیت آن طبیعی است.

لژیونر فوتسال ایران پیرامون احتمال پیوستن استقلال و پرسپولیس به لیگ برتر فوتسال، افزود: آمدن پرسپولیس و استقلال اتفاق خوبی است، اما امیدوارم این بار قوی بیایند و مثل سال‌های قبل نیایند. نباید به‌گونه‌ای باشد که مثل سال‌های قبل یک فصل در فوتسال تیم‌داری کنند و بعد منصرف شوند. حضور این دو باشگاه اتفاق بزرگی برای فوتسال است و بر جذابیت آن اضافه می‌کند که باعث جذب اسپانسر می‌شود.

طیبی در پایان در مورد شرایط تیم ملی و مطالبات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران، خاطرنشان کرد: ما سال سختی پیش‌رو داریم، چون باید در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی حاضر شویم. ما از جام جهانی ۲۰۱۶ و جام ملت‌های ۲۰۱۸ هنوز طلب داریم. موضوع فقط مالی نیست و تبعیض بین این رشته با فوتبال، در شأن فوتسال نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.