کد خبر : 156412
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 14:50
-

ناگفته‌‌های افضل از حواشی لیگ برتر فوتسال

ناگفته‌‌های افضل از حواشی لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم مس سونگون از حواشی لیگ برتر فوتسال صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل در خصوص حواشی و اتفاقات در فینال لیگ برتر فوتسال که بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شد، اظهار داشت: پس از پایان بازی رفت در اصفهان مجموعه گیتی پسند با مصاحبه‌های خود به دنبال حاشیه‌سازی برای من و تیم مس بودند که در طول  یک‌هفته تا بازی برگشت مجموعه باشگاه مس با هیچ رسانه استانی یا کشوری مصاحبه‌ای انجام نداده تا به این حواشی دامن نزده باشیم،  برخی از سایت ها نیز با بزرگ‌نمایی به دنبال به حاشیه بردن تیم مس بودند که برایم جای سوال است چگونه می‌شود این سایت ها به‌ نفع تیم حریف مطالب خوبی بنویسند و درخصوص ما حاشیه‌سازی کنند؟

وی گفت : حمید بی‌غم سرمربی گیتی پسند ۱۰ سال با بنده کار کرده است و طی این مدت تجربیات زیادی کسب کرده اما وی فکر می‌کند از روز اول بهترین مربی کشور بوده است، در طول بازی به بنده فحاشی و بی‌‌‌احترامی کرد و پس از پایان بازی زمانی که به سمت رختکن رفتم بی‌غم  را جلوی در رختکن تیم حریف دیدم  و به دلیل اینکه از رفتار وی بسیار ناراحت بودم به وی گفتم کمی معرفت هم خوب است و هیچ حرفی به جز این نزدم.

افضل افزود : پس از بیان این جمله به رختکن رفتم چون رختکن تیم ما و گیتی پسند فاصله چندانی نداشت و شاید این فاصله کمتر از ۱۰ متر بود. نمی‌دانم مربی گیتی‌پسند چه حرفی به کادر مدیریتی و بازیکنان این تیم زده است که پس از آن برخی از افراد آمدند تا بنده را بزنند. برایم جای سوال است که چه دروغی به این افراد گفته شده که این چنین عصبانی شده بودند؟ طی این مدت هیچ بی‌احترامی به عوامل مدیریتی، فنی و بازیکنان گیتی‌پسند نکردم، چه از لحاظ لفظی و چه از لحاظ رفتاری، آنها برای فرار از شکست این حواشی را ایجاد کردند که واقعاً جای تاسف دارد.

سرمربی مس سونگون ادامه داد: بنده هیچ مشکلی با کادر مدیریتی و بازیکنان گیتی پسند ندارم و به هیچ وجه به آن‌ها یا شخص دیگری بی‌احترامی نکردم، نسبت به نوع خوشحالی بنده معترض هستند که باید بگویم این موضوع در تمام دنیا وجود دارد که پس از یک بازی مهم در صورت پیروزی مربیان به سبک خود خوشحالی انجام‌ می‌دهند.

سرمربی مس سونگون در پاسخ به این سوال که برخی از افراد در مصاحبه های خود خواستار محرومیت شدید شما و دیگر افراد شده‌اند، گفت: این افراد در جایگاه حضور داشتند و هیچ اطلاعی از اتفاقات و چگونگی ایجاد این حواشی ندارند و تنها با اظهارنظرهای خود به دنبال دیده شدن هستند که همیشه این طور بوده است. نمی‌دانم با محرومیت من و یا شخص دیگری به این افراد چه چیزی می رسد.

وی افزود : ما در این شرایط موافق برگزاری فینال نبودیم اما از سازمان لیگ برای برگزاری فینال تشکر می‌کنم، با تلاش بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه توانستیم بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و مقام نخست لیگ برتر را کسب کنیم.

افضل خاطر نشان کرد: گیتی پسند در فوتسال سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام داده است که جا دارد از خانواه‌های جنتی و وحیدی تشکر کنم که با حضور در ورزش کمک شایانی به پیشرفت ورزش انجام می‌دهند. حضور باشگاه‌های بزرگی مثل مس سونگون و گیتی‌پسند به نفع فوتسال است. این دو مجموعه خدمت بزرگی به فوتسال کشور می‌کنند که امیدوارم باعث شود در ادامه تیم‌ملی قدرتمندی نیز داشته باشیم.

 وی تاکید کرد: به عنوان یک اصفهانی دوست دارم باشگاه گیتی‌پسند پایدار باشد و به فعالیت خود ادامه دهد اما مدیران ارشد این مجموعه باید ریشه‌یابی کنند که به چه دلیل در این چند سال با توجه به هزینه‌های زیادی که انجام داده‌اند قهرمانی برای این باشگاه کسب نشده است، اکثر مربیان بزرگ کشور در این تیم مربیگری کردند، تعداد بالایی از بهترین فوتسالیست‌های کشور نیز در این باشگاه حضور داشتند حال مدیران این مجموعه ببینند مشکل از کجا یا چه اشخاصی است.

سرمربی مس سونگون درباره کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر گفت : قطعاً رسیدن به چنین موفقیت‌های نتیجه فعالیت عوامل آن باشگاه ها، بازیکنان و همکارانم در کادر فنی بوده است. بسیار خوشحالم که توانستم چهارمین قهرمانی خود را در لیگ برتر تجربه کنم که این موضوع نتیجه حمایت‌های مجموعه مس عوامل باشگاه و تلاش های کادر فنی و بازیکنان است.

وی تصریح کرد: از جابری و همکارانشان در سازمان لیگ به دلیل برگزاری فینال و مشخص شدن قهرمان لیگ تشکر می‌کنم که برای این مسابقات زحمات زیادی کشیدند به مجموعه گیتی پسند نیز خسته‌نباشید می‌گویم فکر می‌کنم این باشگاه در فصل ۹۹-۹۸ به دنبال جوانگرایی بوده است و توانسته چند جوان را به فوتسال کشور معرفی کند و برای گیتی‌پسند در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰:۴۶

تیم مس ۳ سال پیاپی با ۳ مربی مختلف قهرمان ایران شد در حالی که گیتی پسند با همه تلاشی که در این مدت انجام داد موفقیت چندانی نداشت.
بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که کادر مدیریتی گیتی پسند نیاز به یک مشاور قوی دارد تا بتوانند این تیم بزرگ را بهتر مدیریت کنند.
با توجه به مشغله آقای جنتی و ضعف آقای عراقی زاده در شرایط بحرانی حضور فردی که بتواند با تکیه بر تجربه و سابقه مناسب به کادر مدیریتی مشاوره های لازم و مطلوب دهد ضروری است.
در حال حاضر حضور آقای احمد شمس و آقای عراقی زاده در تیم گیتی پسند به یک اندازه تاثیرگذار است و حتی بعضی مواقع آقای شمس نقش موثرتری دارند.
در سالی که گذشت بهترین بازیکنان ایران و ۲ بازیکن برزیلی خوب با یک مربی کار بلد و کادر فنی قوی چرا نباید نتیجه لازم را بگیرد؟
از آقای عراقی زاده بپرسید چرا اینقدر امسال در کار کادر فنی دخالت می کرد؟
چرا هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی از ایشان راضی نیستند