کد خبر : 156604
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 16:52
دسته‌بندی نشده
-

ناصری:کمیته فنی با اسم شمسایی بازی کرد/دنبال بله قربان گو ها هستند/در این کمیته همیشه باندبازی بوده است

ناصری:کمیته فنی با اسم شمسایی بازی کرد/دنبال بله قربان گو ها هستند/در این کمیته همیشه باندبازی بوده است

پیشکسوت فوتسال به انتقاد از کمیته فنی پرداخت.

رضا ناصری پیشکسوت فوتسال در گفتگو با fut5al در مورد بحث هایی که این روزها در مورد انتخاب سرمربی تیم ب فوتسال می شود گفت:کمیته فنی گفته از گزینه ها برنامه گرفته است.این مربیانی که می گویند پنجم و ششم شده است لطفا برنامه شان را نشان بدهند.به نظرم نباید با اسم افراد بازی می شد.اگر شمسایی برای تیم ب برنامه داده که حرفی نیست اما اگر برنامه ای از او گرفته نشده با اسم او برای خودشان اعتبار کسب کردند.

ناصری افزود:وقتی من با شمسایی بیرون می روم اگر دو نفر مرا بشناسند ۱۰۰ نفر او را می شناسند.اسم و اعتبار او بزرگتر از فوتسال ماست و نباید این را کتمان کرد. مربیانی هستند که برای هزار تومن به تیمی می روند و مربیگری می کنند و فوتسال را کوچک کرده اند اما برخی افراد به هر قیمتی مربی نمی شوند.همین شمسایی پیشنهاد مربیگری تیم ملی را رد کرد چون گفت باید با او قرارداد سه ساله ببندند و با یک رقم خوب.

این پیشکسوت فوتسال ادامه داد: شما در کمیته فنی چه کاره هستید که یک مربی را وقتی خودش نمی داند و برنامه نداده گزینه می کنید؟چکاره هستید که کلاسهای مربیگری را برای یک عده خاص و دور و اطرافیانتان می گذارید و از همین ها هم مربی انتخاب می کنید.من حاضرم در این باره با هر کسی که بخواهد مناظره کنم.

ناصری تاکید کرد:کمیته فنی از زمان ترابیان تا الان مشکل داشته و همیشه باند بازی بوده است.آنها دوست دارند کسانی که بله قربان گو هستند را به تیم ملی بیاورند. من از میرشاد ماجدی که از جنس فوتسال است توقع دارم که در این موارد بهتر عمل کند چون از افرادی مثل پرهیزکار که تازه به فوتسال آمدند انتظاری نمی رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

تو چى میگى این وسط ؟!! کجاى فوتسال هستى تو آخه؟!! اصلا سابقه مربیگرى داره این بنده خدا؟!! فوتسال شده محله برو بیا هر کى از مادرش قهر میکنه نظر میده !! خخخخخخ