کد خبر : 156580
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1399 - 10:26
-

کمپین جهانی دروازه‌بان‌های فوتسال علیه قانون جدید فیفا

کمپین جهانی دروازه‌بان‌های فوتسال علیه قانون جدید فیفا

دروازه‌بان‌های فوتسال جهان کمپینی را علیه قانون جدید فیفا درباره دروازه‌بان‌ها به راه انداخته‌اند و امیدوارند این قانون تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فیفا قوانین مربوط به تجهیزات محافظتی دروازه‌بان‌ها را در فصل جدید فوتسال تغییر داده است و تمامی لیگ‌های دنیا باید به این فوانین پایبند باشند. در قانون جدید آمده است که زانوبند و آرنج‌بند گلرها باید با رنگ لباس آن‌ها یکسان باشد.

این موضوع از منظر هزینه، عملی بودن و پیامدهای ایمنی و سلامت گلرها قابل توجه است و باید دید فیفا چه فکری بر روی آن کرده است. زیرا در حال حاضر و در سطح جهانی تجهیزات محافظتی دروازه‌بان‌های فوتسال بسیار محدود و توسط چند شرکت تولید می‌شود که آن هم بیشتر در رنگ‌های سفید و سیاه می‌باشد. زیرا رنگ‌های خنثی بوده و در جریان بازی اخلالی ایجاد نمی‌کنند. بنابراین یگ گلر چگونه باید این تجهیزات را با رنگ لباس خود هماهنگ کند؟ آیا باید چند دست به رنگ سفید بخرد و آن‌ها را در خانه رنگ کند؟

بسیاری این موضوع را با هماهنگی شورت و یا استرج زیر لباس بازیکنان یکسان می‌دانند. ولی پوشیدن این‌ها اجباری نیست و آسیبی به بازیکن وارد نمی‌کند ولی استفاده از این تهجیرات برای حفظ سلامتی گلرها واجب است.

فکر می‌کنم معقول‌ترین کار اصلاح این قانون به صورت زیر باشد. رنگ تجهیزات گلر باید به رنگ پیراهن و یا رنگ‌های سفید و سیاه باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.