کد خبر : 156740
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 12:29
-

وضعیت مبهم لیگ فوتسال زنان/ رضایی: مسئولان گفتند منتظر بمانید

وضعیت مبهم لیگ فوتسال زنان/ رضایی: مسئولان گفتند منتظر بمانید

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان می‌گوید: وضعیت برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مشخص نیست و مسئولان گفتند که باید منتظر بمانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هر چند فدراسیون فوتبال اعلام کرده که اوایل مرداد ماه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان برگزار می‌شود اما وضعیت سه تیم حاضر در این مرحله مشخص نیست و تنها مس رفسنجان پس از انجام تست کرونا از بازیکنان وکادر فنی، تمرینات خود را آغاز کرده است. از طرفی تست کرونای پنج نفر از بازیکنان تیم هیات فوتبا خراسان رضوی مثبت اعلام شده که این موضوع ادامه مسابقات را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

عاطفه رضایی، سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد وضعیت پیگیری تمرینات تیم خود به ایسنا گفت: بازیکنانمان از شهرهای مختلف آمده‌اند و تمریناتمان را هر روز ادامه می دهیم. موارد بهداشتی را هم تا حد امکان رعایت می‌کنیم؛ با اینکه نمی‌توانیم موقع تمرین ماسک بزنیم اما سالن، سرویس و خوابگاه بازیکنان را ضدعفونی می‌کنیم و حواسمان هست که خیلی از خانه بیرون نروند.

او در ادامه افزود: بازیکنان در این چند ماه تمرینات بدنسازی خود را داشتند و اکنون هم با شروع کار تیمی روی بدنسازی و هوازی کار می کنیم تا آماده کار با توپ شویم چون بازیکنان چند ماه در خانه بوده‌اند و اگر در ابتدا با توپ کار می‌کردیم احتمال آسیب دیدگی آنها بالا می‌رفت.

رضایی در مورد وضعیت لیگ و تصمیم مسئولان فدراسیون در مورد برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات گفت: مسئولان چند روز سکوت کردند و جواب تلفنمان را ندادند تا اینکه گفتند باید منتظر باشیم تا دوباره از بازیکنان تیم مشهد تست گرفته شود و بعد از روشن شدن نتیجه، تصمیم‌گیری کنند. با این حال کارمان را آغاز کرده‌ایم چون باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم در غیر این صورت لیگ آینده را هم نباید برگزار کنند.

او در ادامه بیان کرد: شرایط سخت است و اصلا فکر نمی‌کردم بازیکنان مشهد کرونا داشته باشند، البته ما هم شرایط سختی داریم، بازیکنان را جمع کرده‌ایم و اگر یک نفرشان مریض شود چه کسی جوابگوی خانواده آنهاست؟ با این حال باید کاری انجام بدهیم و از جایی شروع کنیم.

رضایی در پایان خواستار تعیین تکلیف وضعیت لیگ شد و گفت: از آنجایی که تنها تیمی هستیم که تمریناتمان را شروع کرده ایم، امیدوارم زودتر در مورد وضعیت لیگ تصمیم گیری کنند چون باشگاه هزینه می‌کند. اگر قرار است اتفاقی بیفتد، سریعتر به ما خبر بدهند و همچون لیگ فوتسال مردان که تکلیفش مشخص شد، برای ما هم زودتر تصمیم بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.