کد خبر : 156719
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 10:52
-

کاپیتان شاهین کرمانشاه:درخصوص تبانی آذرخش و حفاری، دوپینگ بازیکن مس و برخی از داوری‌ها اعتراض کردیم

کاپیتان شاهین کرمانشاه:درخصوص تبانی آذرخش و حفاری، دوپینگ بازیکن مس و برخی از داوری‌ها اعتراض کردیم

کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: امیدواریم با وجود یکپارچگی تیم شاهین در لیگ فوتسال باقی بمانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی اظهار داشت: صحبت‌های مبنی بر افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور به ۱۶ تیم به گوش می‌رسد، اما هنوز از طرف هیچ منبع رسمی این خبر تایید نشده است چراکه در صورت تایید این خبر تیم ما در لیگ برتر فوتسال کشور باقی خواهد ماند؛ اما اگر بنا بر برگزاری مسابقات با ۱۴ تیم باشد با تمام قدرت در لیگ دسته یک تلاش می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اعتراضات وارد شده از طرف تیم شاهین پیرامون حواشی برخی مسابقات در لیگ برتر، گفت: درخصوص وقوع تبانی در بازی تیم‌های آذرخش و حفاری، دوپینگ یکی از بازیکنان مس سونگون و برخی از داوری‌های صورت گرفته اعتراضاتی را به مسؤولان لیگ ارائه داده‌ایم اما  هنوز کمیته‌ای برای بررسی آن‌ها تشکیل نشده و در صورت بررسی این مورد نیز به بقا در لیگ امیدوار هستیم.

کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: مسابقات فوتسال در سال‌های گذشته از انتهای شهریورماه و ابتدای مهرماه آغاز می‌شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی به همین دلیل، هنوز زمان قطعی آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک و برتر سال بعد مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه حمایت کافی از طرف مسؤولان استان، شرکت‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی به صورت اسپانسر از فعالیت‌های ورزشی صورت نمی‌گیرد، در صورتی که اگر از تیم‌های حاضر در مسابقات مختلف، همچون تیم ما، حمایت کافی صورت می‌گرفت قطعا شاهد حضور شاهین در جایگاه بهتری بودیم.

ایوانی اضافه کرد: این عدم حمایت باعث ضعف تیم در مسائل مختلفی همچون کادر فنی، بدنسازی و حتی تغذیه شده بود و اگر مسؤولان استان کرمانشاه از ما حمایت می‌کردند می توانستیم برخی از این مشکلات را حل کنیم.

وی عنوان کرد : از مسؤولان ورزش استان می‌خواهیم در زمینه فنی و مالی تیم ما را یاری کنند، چرا که هر تیمی برای حضور مقتدر در مسابقات نیازمند کادر فنی کاملی از سرمربی، مربی، آنالیزور، مربی بدنساز، مربی دروازه‌بان‌ها و سایرین است و به کمک این کادر فنی می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد، اما در تیم ما افرادی چون فرهاد مرزبان‌پور دلسوزانه در سمت بدنسازی فعالیت می‌کند و امیدواریم با وجود یکپارچگی تیم شاهین در لیگ فوتسال باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.