کد خبر : 156728
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 12:05
-

گیتی پسند راه را اشتباه می رود/فرمول قهرمانی اصفهانی ها چیست؟

گیتی پسند راه را اشتباه می رود/فرمول قهرمانی اصفهانی ها چیست؟

تیم متمول اصفهانی تنها دوبار توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند که شاید نشات گرفته از برخی تصمیمات احساسی یا اشتباهی که گرفته اند باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم گیتی پسند را حالا باید از تیم های قدیمی لیگ برتر فوتسال دانست،تیمی که در تمام این سالها کلاس کاری خود را حفظ کرده و تیمی مدعی را روانه مسابقات کرده است با این وجود این تیم متمول اصفهانی تنها دوبار توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند که شاید نشات گرفته از برخی تصمیمات احساسی یا اشتباهی که گرفته اند باشد.نمونه اش همین تصمیم که برای فصل آینده با دو مربی برزیلی که یکی از آنها کارنامه بسیار خوبی دارد وارد مذاکره شده اند.

فارغ از این که در برهه کنونی و با توجه به شرایط اقتصادی و کرونایی صرف هزینه برای با کیفیت ترین مربیان و بازیکنان خارجی نیز چندان مقرون به صرفه و منطقی نیست حضور مربیان خارجی در فوتسال باشگاهی ایران سالهاست که منسوخ شده و بعید است یک مربی خارجی باحضور در ایران حداقل برای یک فصل بتواند به توفیقی برسد و به قول معروف این مربی تا با شرایط و جو ایران و لیگ فوتسالش آشنا شود حداقل یک فصل زمان می برد. در حالی که مربیان خوبی در ایران هستند که می توانند موفقیت کسب کنند استخدام مربی برزیلی گرچه پرستیژ کاری گیتی پسندی ها را حفظ می کند اما همچنان کارشان برای قهرمانی را دشوار نشان خواهد داد.

در سالهای اخیر سه مربی اکثر موفقیت های فوتسال را درو کرده اند.علی افضل،رضا لک و وحید شمسایی. علی افضل پیش از این یکبار گیتی پسند را قهرمان کرده اما با توجه به محرومیت یکساله و رابطه به شدت تیره و تاری که با گیتی پسند دارد قطعا نمی تواند برای فصل بعد روی نیمکت این تیم بنشیند.

رضا لک دیگر مربی است که طعم قهرمانی را با گیتی پسند چشیده و در تیم های دیگری هم که بوده کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.گرچه برخی از ارکان مدیریتی و بازیکنان این تیم مخالف حضور دوباره لک در اصفهان هستند و از آخرین حضور او در اصفهان حواشی به جای مانده اما او به خوبی راه و چاه کار در گیتی پسند و رسیدن به قهرمانی را می داند و می تواند یکی از گزینه های گیتی پسند برای کسب قهرمانی دوباره باشد.

وحید شمسایی نیز دیگر گزینه ای است که می تواند اصفهانی ها رابه سمت قهرمانی هول دهد.نکته عجیب در مورد گیتی پسند اینکه در سالهای اخیر انواع و اقسام مربیان را روی نیمکت خود نشانده اما هنوز به وحید شمسایی اعتماد نکرده اند.شمسایی با قهرمانی در دبیری و تاسیسات دریایی شایستگی خود را نشان داده و با توجه به دو فصل دوری از فوتسال قطعا در هر تیمی مربیگری کند عطش بالایی برای قهرمانی دارد که این می تواند یک امتیاز ویژه برای تیمی مثل گیتی پسند باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

مربی خارجی کجا بود اینها یکی رو میارن که بتونن بهش بازیکن و مربی تحمیل کنن و زیر دست خودشون کار کنه
یه تصمیم صحیح و منطقی هیچگاه توی این باشگاه گرفته نشده
ضربه اصلی رو هم همیشه از عراقیزاده خوردن تا این ادم هست منوال همینه

وحید چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

تا گیتی پسند هست عراقی زاده هم هست. حتما برای جنتی سود داره و بهش نیاز دارند وگرنه گیتی پسند هم برای رضایخدا که نگهش نداشته