کد خبر : 156723
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 11:42
-

یک شایعه در مورد لیگ دسته دوم

یک شایعه در مورد لیگ دسته دوم

با وجود سپری شدن نزدیک به پنج ماه از زمانی که قرار بود مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال آغاز شود به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز تصمیمی برای برگزاری این مسابقات گرفته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با وجود سپری شدن نزدیک به پنج ماه از زمانی که قرار بود مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال آغاز شود به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز تصمیمی برای برگزاری این مسابقات گرفته نشده است.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش نه در فوتسال که در هیچ رشته دیگری مجوز برگزاری بازی ها در دسته دوم به پایین تر را نداده است و با توجه به شدت گرفتن این بیماری نمی توان زمانی قطعی را برای برگزاری آن در نظر گرفت. سازمان لیگ فوتسال طی مدت اخیر چندین راهکار را برای برگزاری این بازی ها مدنظر داشت که با مدیران تیم ها نیز در میان گذاشت اما همچنان برای برگزاری بازیها به هر شیوه ای منتظر دریاقت مجوزهای لازم است.

شنیده می شود در صورت ادامه این شرایط و طولانی شدن روند دریافت مجوز، سامان لیگ فوتسال قید برگزاری این فصل از مسابقات را خواهد زد و بازیهای فصل ۹۸-۹۹ برگزار نمی شود اما بازی های فصل ۹۹-۱۴۰۰ زودتر از موعد سالهای قبل یعنی در اواخر پاییز یا اوایل زمستان و با حضور همین تیم ها و همچنین اضافه شدن تیم های سقوط کنده از این فصل لیگ دسته اول با قرعه کشی مجدد و شیوه برگزاری که بستگی به شرایط کرونا دارد استارت خواهد خورد تا تیم ها از بلاتکلیفی در آمده و بعضا برای برگزاری تمرینات و خوابگاه ها متحمل هزینه نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سینا دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

دارن خودشونو گول میزنن،اگه الان و این فصلو برگزار نکنن عمرا بتونن تو پاییز و زمستون برگزار کنن،اونموقع شرایط بدتر از اینا میشه،الان میتونن مجتمع برگزار کنن ولی برا فصل بعد مجبورن بصورت لیگ برگزار کنن

حسینی دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴

دیونه خونه است مگرررررر

رضا دوشنبه , ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

دوستان بااین اخبار به اماده سازی ۴۰تیم فوتسال لطمه وارد میشود.راه حل ماجرا ساده است.بااقایان جابری یاکاویانی تماس بگیرید ودرباره شکل برگزاری لیگ دو سوال کنید.
موفق باشید

حسین سه شنبه , ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

با این شرایط بهتر هست تعطیل کنند وبرای فصل بعد یک برنامه ریزی درست انجام بدهند الان تیمها اکثرا مهره هایشان را ازدست دادن