کد خبر : 156783
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 - 12:20
دسته‌بندی نشده
-

محمدی: اگر قرار باشد در ایران بازی کنم اولویت اولم گیتی پسند است

محمدی: اگر قرار باشد در ایران بازی کنم اولویت اولم گیتی پسند است

دروزاه بان تیم ملی فوتسال گفت: اگر قرار باشد روزی دوباره در ایران بازی کنم قطعا اولویت اول من باشگاه گیتی پسند و مردم خوب اصفهان هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان که این فصل در تیم گازپروم روسیه بازی می‌کرد از این تیم جدا شده و هنوز مشخص نیست که فصل بعد در چه تیمی بازی می‌کند.

سپهر محمدی درباره علت جدایی اش از تیم گازپروم روسیه اظهار داشت: بعد از اینکه دوران قرنطینه در کشور روسیه به پایان رسید من با مسئولان باشگاه گازپروم برای فصل بعد وارد مذاکره شدم. با اینکه خیلی دوست داشتم در این تیم بمانم، اما به دلیل برخی مشکلات شخصی و مشورت‌ با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تصمیم گرفتم از گازپروم جدا شده و به ایران باز گردم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بیان داشت: بعد از اینکه پیشنهاد تیم فوتسال گازپروم روسیه، تیمی که سابقه قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های اروپا را دارد، به دستم رسید با مدیران باشگاه گیتی پسند اصفهان صحبت‌ کردم و تصمیم گرفتم از  گیتی پسند جدا شده و به روسیه بروم. جابه جایی و تغییر برای من خیلی سخت بود، اما خدا را شکر بعد از گذشت مدتی موفق شدم شرایط ایده آلی را به دست بیاورم و در سال ۲۰۱۹ به عنوان نامزد برترین دروازه بان جهان انتخاب شدم.

محمدی درباره اینکه آیا دوست دارد دوباره به گیتی پسند اضافه شد و برای این تیم به میدان برود گفت: اگر قرار باشد روزی دوباره در ایران بازی کنم قطعا اولویت اول من باشگاه گیتی پسند و مردم خوب اصفهان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.