کد خبر : 156877
تاریخ انتشار : جمعه 27 تیر 1399 - 13:17
-

تیم ملی بدون مدیر فنی به جام ملت‌های آسیا می‌رود

تیم ملی بدون مدیر فنی به جام ملت‌های آسیا می‌رود

تیم ملی فوتسال کشورمان به احتمال بسیار زیاد بدون مدیر فنی به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آنکه در جلسه اخیر کمیته فنی فوتسال تصمیم بر این شد که خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان مدیر فنی به کادر تیم ملی اضافه شود، این انتخاب با انتقادات زیادی از سوی اهالی فوتسال مواجه شد و حتی مخالفت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون را هم در بر داشت.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی که این فدراسیون دارد فعلا حضور کاندلاس در ایران به صلاح نیست و بهتر است اول پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی پرداخت شده و بعد از آن درباره حضور کاندلاس در تیم ملی فوتسال تصمیم گیری شود. به همین دلیل گفته می‌شود که به احتمال بسیار زیاد تیم ملی فوتسال کشورمان بدون مدیر فنی به مسابقات جام ملت‌های آسیا خواهد رفت.

همچنین علی کفاشیان پس از آنکه روز گذشته در آخرین تمرین تیم ملی فوتسال حضور پیدا کرد و از نزدیک با مشکلات ملی پوشان و اعضای کادر فنی آشنا شد، در آنجا تصمیم گرفته است که فعلا کاندلاس به کادر فنی اضافه نشود و فقط محمدرضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی فوتسال می‌تواند به عنوان کمک مربی از مرحله بعد، در اردوی تمرینات تیم ملی حاضر شده و در کنار ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.