کد خبر : 156896
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 11:07
-

اسماعیل‌پور: آماده حضور در تیم فوتسال شنزن چین هستم

اسماعیل‌پور: آماده حضور در تیم فوتسال شنزن چین هستم

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره زمان بازگشت خود به چین توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت خود برای پیوستن به تیم شنزن چین اظهار داشت: در حال نهایی کردن کار‌ها هستم تا به چین سفر کنم و در خدمت باشگاه شنزن باشم. اگر مشکل خاصی رخ ندهد تا ۲ هفته دیگر به چین می‌روم. باشگاه چینی در حال پیگیری روادید من است و به محض آماده شدن آن به چین سفر می‌کنم و در آنجا ۱۴ روز قرنطینه می‌شوم.

بازیکن تیم فوتسال شنزن درباره اینکه ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال چین از چه زمانی آغاز می‌شود بیان داشت: مسئولان ورزش چین هنوز زمان دقیقی اعلام نکرده اند، اما آن طور که شنیده می‌شود به احتمال زیاد از ماه آینده ادامه رقابت‌های لیگ این کشور از سر گرفته می شود. یک بار قصد داشتند لیگ را شروع کنند، اما به خاطر شدت گرفتن کرونا در این کشور پشیمان شدند. البته احتمال دارد حتی این لیگ تعطیل شود. من شنیدم فعلا ۵ تیم برای ادامه مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و سایر تیم‌ها شرایط برگزاری ادامه مسابقات را ندارند.

او افزود: به هر حال من به دلیل اینکه می‌خواهم در مسابقات جام ملت‌های آسیا از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشم به همین دلیل تصمیم دارم به چین بروم ودر تمرینات شنزن حاضر شم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.