کد خبر : 156898
تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 11:11
-

چرا سازمان لیگ فوتسال رئیس ندارد؟

چرا سازمان لیگ فوتسال رئیس ندارد؟

با وجود گذشت نزدیک به یک سال از سرپرستی آرش جابری در سازمان لیگ فوتسال، هنوز وضعیت رئیس این سازمان مهم فوتسالی مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از استعفای محمد حسن انصاری فرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال و کمیته فنی و توسعه فوتسال، آرش جابری دبیر سازمان لیگ با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان لیگ فوتسال هم انتخاب شد.

با گذشت نزدیک به یک سال از آن انتخاب این سوال مطرح می شود که چرا برای این سازمان مهم فوتسالی رئیس تعیین نمی شود؟ پس از انتخاب آرش جابری به عنوان سرپرست سازمان لیگ او توانست به خوبی مسابقات فوتسال به خصوص در لیگ برتر را برگزار کند و برخلاف فصول گذشته شاهد کمترین اعتراضات تیم‌ها بودیم.

در پاییز سال گذشته بحث تبدیل سرپرستی جابری به ریاست بر سازمان لیگ فوتسال مطرح شد اما کناره گیری مهدی تاج از فدراسیون فوتبال باعث شد حکم او امضا نشود.

با روی کار آمدن بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال، گرچه او نیز حکم سرپرستی جباری بر سازمان لیگ را امضا کرده اما به لحاظ قانونی این اجازه را ندارد تا برای نهادی های زیر دستی خود رئیس انتخاب کند و تا زمان مشخص شدن رئیس فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ نیز رئیس به خود نخواهد دید و با سرپرست اداره خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.