کد خبر : 156937
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 13:34
-

احتمال تعویق مرحله حذفی فوتسال زنان از سوم به دهم مرداد

احتمال تعویق مرحله حذفی فوتسال زنان از سوم به دهم مرداد

مرحله حذفی لیگ فوتسال زنان باید در سوم مرداد برگزار می‌شد اما بدلیل مثبت بودن تست کرونای ۲۵ درصد از بازیکنان هیات فوتبال خراسان و انتظار برای دریافت تست بازیکنان سایپا، زمزمه‌های احتمال برگزاری این مرحله در دهم مرداد به گوش می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ در حالی چهاردهم تیر ماه از تعیین قطعی تاریخ برگزاری مرحله حذفی لیگ فوتسال زنان در سوم مرداد خبر داد که این هفته با مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان هیات فوتسال خراسان خبرها حاکی از تعویق این مسابقات است.

سرمربی تیم مس رفسنجان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ روز گذشته «شیرین نصیری» مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان طی تماسی اعلام کرد که احتمال دارد مرحله حذفی (پلی‌آف) لیگ برتر فوتسال زنان دهم مرداد برگزار شود و البته این تاریخ قطعی نیست. زیرا تا آن زمان پاسخ تست کرونای بازیکنان سایپا مشخص خواهد شد و ۱۴ روز قرنطینه بازیکنان هیات فوتبال خراسان نیز به پایان می‌رسد.

«عاطفه رضایی»  افزود: برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان، سازمان لیگ باید نامه سلامت بازیکنان هیات فوتبال خراسان را به ما بدهد. در این مدت تمرینات خود را در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان آغاز کردیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. حتی سالن به صورت کامل ضدعفونی و تمرینات نیز به خوبی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: از همان ابتدا تست کرونا دادیم و منفی بود و بعد تمرینات را آغاز کردیم. در غیر این صورت سازمان لیگ اجازه تمرین به ما نمی‌داد. همچنین نمی‌توانم تضمین کنم که بازیکنانم تا زمان برپایی مسابقات کرونا می‌گیرند یا خیر.

وی عنوان کرد: در این مدت پس از تحمل این همه سختی چرا نباید ادامه لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شود. فینال لیگ برتر فوتسال مردان تیر ماه امسال بدون هیچ مشکلی برگزار شد. برخی سرمربیان تیمهای حاضر در لیگ برتر فوتسال نسبت به برگزاری لیگ انتقاد دارند و از سوی دیگر همواره از تبعیض میان ورزش زنان و مردان گلایه داریم. در واقع این خود ما هستیم که سبب این تفاوت‌ها می‌شویم.

مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان بهمن سال گذشته برگزار شد که تیم سایپا برابر شرکت ملی اهواز مغلوب شد و هیات فوتبال خراسان و مس رفسنجان به تساوی رسیدند. این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون و بعد از حدود ۵ ماه هنوز برگزار نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.