کد خبر : 156939
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 13:37
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد

ناظم الشریعه: میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال از شیراز گرفته شد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشور گفت: آماده نشدن کفپوش سالن صدرا، میزبانی تورنمنت بین المللی فوتسال را از شیراز گرفت.

از ماه‌ها قبل برگزاری رقابتهای تورنمنت فوتسال با حضور تیم ملی فوتسال ایران و تیم‌های ملی اسلواکی، بلاروس، عراق و کویت در شهر جدید صدرا با پیگیری‌های سرمربی شیرازی تیم ملی ایران مطرح بود و فوتسال دوستان شیراز و صدرا منتظر شروع این تورنمنت بودند.

میزبانی که تنها شرط آن افتتاح سالن بین المللی فوتسال شهر جدید صدرا بود.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال می‌خواست این تورنمنت در صدرا برگزار شود تا انبوه تماشاگران شیرازی و صدرایی، بازی‌های تیم ملی را از نزدیک ببینند و به این تورنمنت رونق بدهند، تورنمنتی که به منظور بالا بردن آمادگی ملی پوشان فوتسال تا پیش از شروع رقابتهای جام ملت‌های آسیا از سوی کادر فنی تیم ملی در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی گفت: منتظر بودیم با تکمیل ساخت سالن ورزشی دو هزار نفری صدرا، زمان شروع تورنمنت و بازی‌های تیم ملی هم فرا برسد اما شیوع بیماری کرونا روند ساخت سالن را کند کرده است به طوری که هنوز کفپوش سالن تأمین و نصب نشده است.

ناظم الشریعه افزود: ۱۴ شهریور که فیفادی است این بازی‌ها شروع خواهد شد و چون سالن ما آن زمان تکمیل نمی‌شود، فدراسیون تصمیم به واگذاری این میزبانی به جزیره کیش گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا امکان برگزاری این تورنمنت در دیگر سالن‌های ورزشی شیراز نیست»، گفت: ما بدنبال یک میزبانی شایسته بودیم و هستیم سالن برگزاری بازی‌ها هم باید در شأن تیم ملی کشورمان و هم در حد و شخصیت شیرازی‌ها و فارسی‌های میهمان نواز باشد که متأسفانه سالن مناسبی در شیراز نیست که بدرد این میزبانی بخورد ضمن اینکه حواسمان هم باید به حضور مهمانان خارجی باشد از طرف دیگر ما نیازمند حضور تماشاگران هستیم و هیچکدام از سالن‌های شیراز جوابگوی جمعیت موردانتظار ما نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ضمنا چون بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و امکان حضور تماشاگر نیست تصمیم بر این گرفتیم که از میزبانی صرف نظر کنیم.

ناظم الشریعه تاکید کرد: این قول را می‌دهم با پایان یافتن بیماری کرونا و تأسیس سالن صدرا، یک میزبانی بین المللی را در شهرمان داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.