کد خبر : 156959
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 8:10
-

تدارک گیتی پسند برای حضور در مسابقات فوتسال باشگاه‌های جهان

تدارک گیتی پسند برای حضور در مسابقات فوتسال باشگاه‌های جهان

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به زودی فعالیت‌های خود برای حضور قدرتمندانه در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان را استارت می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند پس از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر به تعطیلات رفته اما هیات مدیره این باشگاه چندی پیش تاکید کرد که این تیم در فصل آینده لیگ برتر نیز با قدرت ظاهر خواهد شد. هم اکنون مدیران این باشگاه منتظر مشخص شدن وضعیت زمان شروع فصل آینده هستند تا فعالیت خود در نقل و انتقالات را شروع کنند با این حال این باشگاه احتمالا زودتر از سایر تیم‌ها و با برنامه‌ریزی بیشتر تمرینات خود را شروع می‌کند.

بر اساس تصمیمی که سازمان لیگ فوتسال قبل از برگزاری بازی فینال لیگ برتر گرفت، مقرر شد قهرمان لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و نایب قهرمان به جام باشگاه‌های جهان اعزام شوند که به همین دلیل گیتی پسند نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان خواهد بود. هنوز زمان دقیق این مسابقات اعلام نشده اما قرار است این دوره از مسابقات در تایلند و احتمالا در مهر امسال برگزار شود و به همین دلیل گیتی پسند قصد دارد با روانه کردن تیمی قدرتمند به این مسابقات از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.