کد خبر : 157023
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 12:05
-

تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر بدون حضور نمایندگان باشگاه‌ها

تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر بدون حضور نمایندگان باشگاه‌ها

زمان و نحوه برگزاری لیگ برتر فوتسال در حالی مشخص شد که هیچ یک از باشگاه‌ها نماینده‌ای در جلسه مشترک کمیته فوتسال و سازمان لیگ نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روز سه‌شنبه نشستی با حضور رییس‌ کمیته فوتسال، رییس سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی در خصوص شرایط شروع فصل جدید لیگ برتر، برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال بزرگسالان در فیفا دی ها و نحوه برگزاری لیگ برتر جوانان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که لیگ برتر فوتسال ایران از نیمه نخست شهریورماه آغاز شود. همچنین قرار است این رقابت‌ها در ۲ گروه برگزار شود. همچنین قرار است یکی از تیم های حاضر در هر گروه به صورت متمرکز میزبان مسابقات باشد.

این جلسه بدون حضور حتی یک نماینده از باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد. این موضوع همیشه یکی از گلایه‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال به شمار می‌آید زیرا به طور قطع تیم‌ها نیز این حق را دارند که حداقل با توجه به شرایط کرونایی که پیش آمده، در مورد زمان شروع لیگ نظر بدهند.

در سال گذشته پیش از شروع لیگ برتر، سازمان لیگ با باشگاه‌ها در خصوص نحوه برگزاری لیگ جلسه‌ای برگزار کرده بود.

حالا باید ببینیم کمیته فوتسال و سازمان لیگ برای شروع لیگ برتر با باشگاه‌ها مشورت می‌کنند یا نه. تکلیف بسیاری از تیم‌ها برای شرکت در لیگ مشخص نیست چرا که تیم‌ها علاوه بر هزینه‌های همیشگی، حالا باید برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز هزینه‌های زیادی بپردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.