کد خبر : 157066
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 13:22
دسته‌بندی نشده
-

انصراف ترکمنستان از میزبانی فوتسال آسیا کار ایران را سخت کرد

انصراف ترکمنستان از میزبانی فوتسال آسیا کار ایران را سخت کرد

با انصراف ترکمنستان از میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا، کار ایران در مرحله گروهی بازی‌ها دشوار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از کش و قوس های فراوان در نهایت ترکمنستانی‌ها از میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا انصراف دادند. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده اما منتظر مشخص شدن میزبان جدید این بازی‌هاست تا به طور رسمی محل جدیدی برگزاری این بازی ها که از۱۴ تا ۲۵ آبان برگزار می‌شود را مشخص کند.

از مدت‌ها پیش دو کشور تایلند و ایران برای میزبانی این مسابقات در خواست داده بودند و اخیرا نیز کویت به جمع گزینه‌های میزبانی این مسابقات اضافه شده است اما به نظر می‌رسد شانس کویت و تایلند برای برگزاری این بازی‌ها بالاست و کنفدراسیون فوتبال آسیا یکی از این دو کشور را به عنوان میزبان جدید مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا معرفی می‌کند.

نکته عجیب اینکه در قرعه کشی قبلی ترکمنستان به عنوان میزبان مسابقات سرگروه یکی از گروه‌ها بود و تایلند در گروه چهارم همراه با ایران قرار گرفته بود و حالا در صورتی که تایلند میزبانی این مسابقات را تصاحب کند و کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی مسابقات را نیز دستخوش تغییر نکند، این قضیه بیش از هر چیز به ضرر ایران شده و کار شاگردان ناظم الشریعه را سخت می‌کند چرا که باید با میزبان مسابقات و یکی از قدرت‌های فوتسال آسیا در یک گروه رقابت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.