کد خبر : 157084
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 9:25
-

جابری: منتظر تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط با لیگ یک فوتسال در کمیته انضباطی هستیم

جابری: منتظر تعیین تکلیف پرونده‌های مرتبط با لیگ یک فوتسال در کمیته انضباطی هستیم

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: سازمان لیگ برای تعیین تکلیف لیگ یک فوتسال منتظر صدور آرای پرونده‌های مطروحه توسط کمیته انضباطی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری در ارتباط با تعیین تکلیف مسابقات لیگ یک فوتسال کشور، اظهار داشت: سازمان لیگ برای تعیین تکلیف لیگ یک فوتسال منتظر صدور آرای پرونده‌های مطروحه توسط کمیته انضباطی است. سازمان لیگ فقط اجراکننده مسابقات است و در موضوع پرونده‌های انضباطی هیچ دخالتی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان لیگ از زمان صدور رای پرونده‌های کمیته انضباطی اطلاع دارد یا خیر، تصریح کرد: اصلا کمیته انضباطی زمان اعلام رای پرونده‌ها را هم به سازمان لیگ اعلام نمی‌کند و آرا پس از صدور در سایت فدراسیون فوتبال قرار داده می‌شود. سازمان لیگ در حوزه قانونی خود فعالیت می‌کند و ایفای نقشی به نفع باشگاه‌ها در پرونده‌های انضباطی ندارد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پایان در خصوص استقلالِ سازمان لیگ و کمیته انضباطی از یکدیگر، خاطرنشان کرد: همانطور که وظیفه سازمان لیگ اجرای مسابقات است، وظیفه کمیته انضباطی هم رسیدگی به پرونده‌های انضباطی است و این دو نهاد از یکدیگر مستقل هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.