کد خبر : 157102
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 11:57
-

دوشنبه تکلیف محرومیت افضل مشخص می شود

دوشنبه تکلیف محرومیت افضل مشخص می شود

کمیته استیناف در جلسه‌ روز دوشنبه، نظر نهایی خود درباره محرومیت سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را اعلام می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال برابر گیتی پسند اصفهان با کادر فنی این تیم دچار درگیری شدیدی شده و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به یک سال محرومیت از تمامی فعالیت‌های ورزشی محکوم شد و به همین دلیل نمی‌تواند مس را در مسابقات فصل بعد لیگ برتر همراهی کند. پس از اعلام این رای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه مس سونگون در چند روز گذشته از طریق وکلای حقوقی دفاعیات خود را جمع آوری و به کمیته استیناف ارسال کردند.

حال قرار است این کمیته در جلسه‌ای که روز دوشنبه ۶ مرداد ماه در فدراسیون فوتبال برگزار می‌کند، نظر نهایی خود مبنی بر محرومیت افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون را اعلام خواهد کرد. همچنین در جلسه روز دوشنبه حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم حضور خواهد داشت.

تیم فوتسال مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال برابر گیتی پسند اصفهان در ۲ بازی رفت و برگشت به پیروزی دست پیدا کرد و ضمن کسب مقام قهرمانی توانست جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.