کد خبر : 157106
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 12:56
-

شمسایی:از چند باشگاه پیشنهاد دارم/حضورم در گیتی پسند تا صد در صد نشود درباره اش صحبت نمی کنم

شمسایی:از چند باشگاه پیشنهاد دارم/حضورم در گیتی پسند تا صد در صد نشود درباره اش صحبت نمی کنم

وحید شمسایی به مذاکره با گیتی پسند واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خبر‌ها آمده که تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای فصل بعد با وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال صحبت‌هایی را انجام داده و او یکی از کاندیدا‌های سرمربیگری این تیم اصفهانی برای فصل بعد است.

شمسایی درباره پیشنهاد سرمربیگری باشگاه گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: از صبح تا الان با من تماس‌های زیادی گرفتند و حتی برخی از آن‌ها تبریک هم گفتند و من نمی‌دانم که این خبر از کجا به بیرون درز پیدا کرده است. تنها افرادی که می‌تواند راجع به این سوال به خوبی پاسخ دهد، عراقی زاده (مالک باشگاه گیتی پسند اصفهان) و جنتی (مدیرعامل باشگاه گیتی پسند) خواهند بود. من به شما می‌گویم تا زمانی که چیزی روی برگه به امضا نرسد نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد.

شمسایی افزود: از چند باشگاه برای فصل بعد پیشنهاد دارم، اما همان طور که گفتم تا چیزی ۱۰۰ درصد نشود همه این صحبت‌ها شایعه و گمانه زنی خواهد بود. جالب است در حالی از صبح گروه‌ها و افراد مختلف از اصفهان با من تماس گرفتند و به من تبریک گفتند که من کاملا از این موضوع بی اطلاع بوده ام و اصلا نمی‌دانم این خبر از کجا به بیرون درز پیدا کرده است. در هر صورت تا چیزی ۱۰۰ درصد نشود راجع به آن صحبتی نمی‌کنم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا قصد دارد فصل بعد در لیگ برتر حضور داشته باشد خاطر نشان کرد: از چند باشگاه برای فصل بعد پیشنهاد همکاری دارم. در صورتی که شرایط فراهم باشد، به احتمال بسیار زیاد فصل بعد در لیگ برتر حضور خواهم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.