کد خبر : 157086
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 10:12
-

نظری: به جای همکاری با خسوس به مربیان شایسته ایرانی فرصت دهیم/بودن شمسایی در لیگ برتر اعتبار این لیگ را بالا می‌برد

نظری: به جای همکاری با خسوس به مربیان شایسته ایرانی فرصت دهیم/بودن شمسایی در لیگ برتر اعتبار این لیگ را بالا می‌برد

بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۰، گفت: مربیان ایرانی بسیار توانمندی در فوتسال ایران داریم اما مسئولان فدراسیون به دنبال بستن قرارداد با خسوس کاندلاس هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مصطفی نظری» در مورد اینکه قرار بود «خسوس کاندلاس» به تیم ملی فوتسال برگردد، گفت: من با او کار کردم. خسوس مربی بدی نیست اما نمی‌دانم این تصمیم با چه منطقی گرفته شد. ما در فوتسال ایران مربیان بسیار شایسته‌تری از خسوس داریم. مثلا «محمدرضا حیدریان» که واقعا حق و جایگاه او بیشتر از این حرف‌ها است و باید پست بهتری در تیم ملی داشته باشد.

بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان در سال ۲۰۱۰ در خصوص شرایط خود در این روزها و احتمال بازگشت «وحید شمسایی» به لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: به همراه وحید شمسایی و دوستان در حال تمرین منظم هستیم تا از لحاظ شرایط بدنی آماده باشیم. بودن شمسایی در لیگ برتر اعتبار این لیگ را بالا می‌برد. او آقای گل جهان بوده و حیف است در لیگ حضور نداشته باشد.

وی در مورد تصمیم خود برای فصل آینده، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط و زمان برگزاری لیگ مشخص نیست و تیم‌ها هنوز تکلیف خود را نمی‌دانند. از طرفی شنیده‌ام قرار است لیگ برتر را با آمدن استقلال و پرسپولیس ۱۶ تیمی کنند. باید صبر کنیم و ببینیم تا تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشخص شود و بعد از آن راجع به فصل آینده تصمیم بگیریم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال درباره احتمال حضور سرخآبی‌های پایتخت در لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: بودن این ۲ تیم در فصل آینده به لیگ اعتبار می‌بخشد. پخش زنده و آمدن تماشاگران به سالن از مزیت‌های بسیار خوب این تیم‌ها است. استقلال و پرسپولیس در سال‌هایی که در لیگ برتر فوتسال حضور داشتند، بازیکن‌های بزرگی به فوتسال معرفی کردند. البته آمدن آن‌ها باید قوی و دنباله‌دار باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.