کد خبر : 157161
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 8:23
-

شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند/ ماموریت: شکستن طلسم مس!

شمسایی دهمین سرمربی تاریخ گیتی پسند/ ماموریت: شکستن طلسم مس!

وحید شمسایی بعد از دو سال به لیگ برتر فوتسال بازگشت؛ آنهم به تیمی که سه سال است به عنوان قهرمانی نرسیده و حالا با دهمین سرمربی تاریخ خود به دنبال شکستن این طلسم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند انتخاب و معرفی شد. شمسایی اعلام کرده به عنوان سرمربی و بازیکن در تیم گیتی پسند فعالیت خواهد کرد؛ همان رویه ای که در تیم های دبیری تبریز و تاسیسات دریایی در پیش گرفت و حاصل آن سه جام قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام باشگاه های آسیا بود.

شمسایی در سال ۱۳۹۲ کارش را به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم دبیری آغاز کرد و همان سال بالاتر از گیتی پسند و حفاری به عنوان قهرمانی رسید. وی سپس به تیم تاسیسات دریایی رفت و در فصل ۱۳۹۳ با این تیم عنوان قهرمانی خود را تکرار کرد. فصل بعد یعنی در سال ۱۳۹۴، شمسایی با تاسیسات ابتدا در مسابقات جام باشگاه های آسیا قهرمان شد و سپس برای دومین بار با این تیم کاپ قهرمانی را در لیگ برتر بالای سر برد.

شرایط تیم تاسیسات بعد از سال ۱۳۹۴ به هم ریخت و با توجه به مشکلات مالی و جدایی بعضی از بازیکنان، این تیم در سال ۱۳۹۵ به عنوان پنجم و در سال ۱۳۹۶ به عنوان دومی لیگ رسید و در نهایت تاسیسات با نظر مدیرانش، منحل شد.

شمسایی بعد از انحلال تاسیسات در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ مربیگری نکرد و حالا با گذشت دو سال، مجددا به سطح اول فوتسال ایران بازگشته است.

از سوی دیگر تیم گیتی پسند در سه فصل اخیر در لیگ برتر در رقابت با مس سونگون، جام قهرمانی را واگذار کرده است. گیتی آخرین بار در فصل ۱۳۹۵ طعم قهرمانی را چشید و بعد از آن مس سونگون برای سه سال پیاپی عرصه را بر این تیم اصفهانی تنگ کرد.

حسین افضلی، سیدمحمد ناظم الشریعه، سیدمهدی ابطحی، علیرضا افضل، رضا لک، محمد کشاورز، محمود خوراکچی، حسین شمس و حمید بی غم مربیان تیم گیتی پسند در تاریخ این باشگاه بوده اند. البته نفراتی مثل لک و افضل بیش از یک بار روی نیمکت گیتی پسند نشسته اند.

شمسایی دهمین مربی تیم گیتی پسند محسوب می شود و با سابقه سه قهرمانی در لیگ (با تیم های دبیری و تاسیسات) و یک قهرمانی در آسیا، امیدوار است طلسم سه ساله قهرمانی مس را بشکند.

گفته می شود مس بودجه مناسبی را برای بستن تیم فصل بعد در نظر گرفته است و قصد دارد با قدرت در مسابقات جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر شرکت کند. از سوی دیگر گیتی پسند نشان داده با انتخاب شمسایی به چیزی جز قهرمانی در لیگ و حضور آبرومند در مسابقات بین قاره ای فکر نمی کند. باید دید روند جذب بازیکن گیتی پسند و مس به چه شکلی پیش می رود؛ دو تیمی که به نظر می رسد باید آنها را از همین حالا دو مدعی اصلی قهرمانی دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.