کد خبر : 157223
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 22:45
-

باقری: از جوانان ساوه در ترکیب تیم استفاده می کنیم/با بازیکنان جدایی طلب تعامل می کنیم/ لیگ از هشتم شهریور آغاز می شود

باقری: از جوانان ساوه در ترکیب تیم استفاده می کنیم/با بازیکنان جدایی طلب تعامل می کنیم/ لیگ از هشتم شهریور آغاز می شود

مدیرعامل سن ایچ از تیمش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه ضمن تایید توافق با سرمربی فصل قبل این تیم تا پایان فصل آینده رقابت های لیگ برتر بر ضرورت حفظ همه بازیکنان فعلی تاکید کرد.

«محمد باقری» شامگاه سه شنبه گفت: امروز قرارداد همکاری با جواد اصغری مقدم برای یک فصل دیگر را امضا کردیم و معتقدیم با تکیه بر دانش و توان فنی این مربی می توانیم جایگاهی مناسب در رقابتهای امسال لیگ برتر کسب کنیم.

وی در مورد تکلیف بازیکنان فعلی این تیم و جذب نفرات جدید، گفت: از تلاش همه بازیکنان رضایت داریم و سیاست ما حفظ شاکله تیم است اما اگر بازیکنی بخواهد جدا شود با رعایت شرایط و ضوابط با او تعامل خواهیم کرد ضمن اینکه در صورت تشخیص و درخواست سرمربی اقدام به جذب نفرات جدید می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در خصوص استراتژی این تیم در رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: قرار گرفتن درجمع چهار تیم برتر هدف اصلی و تعیین شده برای تیم ساوجی است و قصد داریم حریفی مقتدر برای تیم های مطرح لیگ از قبیل مس سونگون و گیتی پسند اصفهان باشیم.

وی با قدردانی از مردم و هواداران ساوجی، گفت: این شهرستان سابقه درخشانی در ورزش فوتسال دارد و مردمی فهیم با درک بالا از این ورزش دارد و تلاش می کنیم در فصل آینده نمایشی در خور شخصیت و نام هواداران داشته باشیم و با کسب رتبه ای مناسب از حمایت های آنان قدردانی کنیم.

باقری گفت: طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال قرار است رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور از هشتم شهریور آغاز شود و به زودی برای آمادگی حضور در رقابت ها اقدام به برپایی اردو در شمال کشور خواهیم کرد.

وی همچنین از تداوم تمرینات تیم های بزرگسال، جوانان، نوجوانان و پایه های سن ایچ در سالن فجر خبرداد و گفت: استعدادهای درخشان و بومی به خصوص در تیم جوانان وجود دارد که در صورت صلاحدید سرمربی تیم از آنها برای بزرگسالان استفاده خواهیم کرد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر کشور موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر کشور شد و فقط به دلیل ناکامی مقابل تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان نتوانست در فینال رقابت ها حضور یابد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.