کد خبر : 157206
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 8:06
-

شمسایی:در فوتسال کسی سر جای خودش کار نمی‌کند/در گیتی پسند به دنبال بومی گرایی هستم/بازیکنان باید به فکر بازی در لیگ‌های اروپایی باشند

شمسایی:در فوتسال کسی سر جای خودش کار نمی‌کند/در گیتی پسند به دنبال بومی گرایی هستم/بازیکنان باید به فکر بازی در لیگ‌های اروپایی باشند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: باشگاه گیتی پسند جزء تیم‌هایی است که به صورت خصوصی فعالیت می‌کند و من همیشه برای اینگونه باشگاه‌ها احترام خاصی قائل هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی سرمربی  گیتی پسند اصفهان پس از انتخاب شدنش به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: من در ۲ سال گذشته به خاطر مریضی پدرم پیشنهادات زیادی را رد کردم و از این بابت هم کاملا راضی هستم. من در قرارداد بستن کمی سخت گیر هستم و پس از تحقیق و بررسی متوجه شدم که باشگاه گیتی پسند از نظر اصول حرفه‌ای خیلی به شرایط من نزدیک است و بعد از ۳ جلسه  با مدیران این باشگاه در نهایت تصمیم گرفتم به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کنم.

گیتی پسند خصوصی اداره می‌شود

او افزود: من سابقه بازی در تیم گیتی پسند را دارم و با همین تیم موفق شدم قهرمان لیگ برتر شوم. همچنین گیتی پسند در بین  تیم‌هایی است که به صورت خصوصی فعالیت می‌کند و من همیشه برای اینگونه باشگاه‌ها احترام خاصی قائل هستم.

بومی گرایی را در گیتی پسند راه می‌اندازیم

شمسایی ادامه داد: جنتی (مدیرعامل گیتی پسند) همیشه در ورزش قدم‌های بسیار خوبی برداشته و باشگاه گیتی پسند هم همیشه در میان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتسال بوده است. در هر صورت پس از صحبت‌هایی که با مدیران این باشگاه انجام دادم به این نتیجه رسیدم که می‌توانم در این تیم کار کنم. قرار شد ما امسال در این تیم بومی گرایی راه بیندازیم تا بازیکنانی که از استعداد خوبی فراهم هستند به تیم اضافه شوند. خدا را شکر همه مواردی که در ذهن من بود را باشگاه گیتی پسند داشت و تا آنجا که بتوانم به این تیم خدمت خواهم کرد.

۲۱ سال است که لب به برنج نزده ام

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره آخرین وضعیت بدنی خودش گفت: من همیشه با برنامه جلو می‌روم و همیشه سعی کرده ام خودم را از قند و چربی دور نگه دارم. من هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوم یک استکان قهوه می‌خورم.  ظهر‌ها هم تا آنجا که بتوانم ناهار نمی‌خورم و با میوه خودم را سرگرم می‌کنم، اما شام حتما می‌خورم. شاید باورتان نشود من حدود ۲۱ سال است که تا به حال لب به برنج نزده ام و به هر کسی که می‌گویم باورش نمی‌شود.

شمسایی همچنین درباره رفتن از کمیته فنی فوتسال بیان داشت: زمانی که وارد فوتسال شدم از مربیان و بزرگتر‌های خودم چیز‌های زیادی یاد گرفتم. زمانی که انصاری فرد به عنوان رئیس کمیته فنی انتخاب شد به همراه داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال از من درخواست کردند که به کمیته فنی فوتسال بیایم؛ چیزی که من یاد گرفته بودم این است که با هر کسی که می‌آیی باید با همان فرد هم بروی به همین دلیل وقتی انصاری فرد از کمیته فنی فوتسال رفت به تبع آن، من هم از این کمیته رفتم.

در فوتسال کسی سر جای خودش کار نمی‌کند

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: ماهیت کنونی کمیته فنی فوتسال این است که متاسفانه کسی سر جای خودش نیست و افرادی در این کمیته فعالیت می‌کنند که با فوتسال نا آشنا هستند. در گذشته ما در فوتسال یک فردی داشتیم به نام صادق دروردگر که عاشق فوتسال  و در آسیا هم شناخته شده است.  کسی که استعدادش در فوتسال است را رها کرده ایم و در جای دیگری از او استفاده می‌کنیم و کسی که اصلا فوتسال را نمی‌شناسد در این رشته فعالیت می‌کند.

پشتوانه سازی به شرطی خوب است که فضا را فراهم کنیم

شمسایی درباره رفتن بازیکنان فوتسالیست به کشور‌های دیگر عنوان کرد: به نظر من پشتوانه سازی برای تیم ملی فوتسال به شرطی خوب است که ما فقط به دنبال استعدادیابی نباشیم و باید ساختار‌ و فضا‌های لازم را ایجاد کنیم  تا بازیکنان مجبور نشوند به خارج از کشور بروند.

بازیکنان باید به فکر بازی در لیگ‌های اروپایی باشند

بازیکن سابق تیم لاتزیو ایتالیا تصریح کرد: به هر حال وقتی بازیکن قیمت نرخ ارز را می‌بیند وسوسه می‌شود که به خارج از ایران رفته تا در لیگ‌های دیگر کشور‌ها بازی کند در صورتی که ما می‌توانیم همین بستر را در کشورمان به خوبی فراهم کرده تا بازیکنان دیگر مجبور نشوند به دیگر کشور‌ها بروند. لااقل اگر بازیکنان می‌خواهند در خارج از ایران بازی کنند بگردند به دنبال تیم‌های اروپایی که از سطح بسیار خوبی برخوردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۳

شمسایی معلومه سرجاش نیست اگر بود که تو یک تدارکاتچى فحاش رو به عنوان مربى نمى آوردى اصفهان و بِه کل مربیان ایران توهین کنى !!! امثال تو فقط دنبال منافع شخصى خودتون هستین و هیچ کارى هم براى فوتسال نکردید و فقط حاشیه رو وارد فوتسال مى کنید و از هم بیشتر به فوتسال خود تو ضربه زدى چرا که با آدم هاى کوچکى که دور خودت جمع میکنى باعث میشى کسانى که از جیب خرج میکنند قید فوتسال را بزنند بهتره دیگه بیشتر از این صحبت نکنى و خواست به کادر فنى و بازیکنان باشه تا گیتى پسند رو سال بعد منحل نکنى!!!

ناشناس سه شنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

ادمهای کوچیکی دورت هستن….وزن گیتی رو انداختی..

فلاحی چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

حمید مشیریی!!!!!!!! وحید خان بنظرم راه اشتباهی رو در پیش گرفتی اینهمه مربی خوشنام شما دنبال حاشیه و هوچیگری تو فوتسالی؟؟؟؟؟ مطمین باشید با بودن مشیری هوچیگر! امسال گیتی پسند اخلاق را خواهد باخت کادرت خیلی ضعیفه سلطان