کد خبر : 157259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 11:59
-

اصغری مقدم:پیشنهاد مس رسمی نبود/زورمان به گیتی پسند و مس نمی رسد

اصغری مقدم:پیشنهاد مس رسمی نبود/زورمان به گیتی پسند و مس نمی رسد

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: ما هم دوست داریم ملی پوش جذب کنیم اما زورمان به مس و گیتی پسند نمی‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم پس از تمدید قرارداد خود به عنوان سرمربی با تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: خوشحالم که برای سومی سال پیاپی در سن ایچ فعالیت می‌کنم. در سال اول پنجم شدیم و در سال دوم توانستیم به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و چشم انداز من برای سومین سال حضورم در این تیم کسب نتایجی در خورشان سن ایچ است.
وی ادامه داد: با توجه به خصوصیات اخلاقی باقری مدیرعامل باشگاه خیلی به ادامه همکاری تمایل داشتم و البته شروطی گذاشته بودم مثل اینکه اگر پیشنهاد خوبی برسد به آن فکر کنم و مدتی هم صبر کردم اما دیدم زمان از دست می رود و در نهایت با سن ایچ به توافق رسیدم.
اصغری مقدم در مورد اهداف این تیم برای فصل پیش رو تاکید کرد: ما هر سال نفرات خوبی داریم و امسال هم می‌خواهیم تیم خوبی روانه مسابقات کنیم.زورمان از لحاظ جذب ملی پوش به مس و گیتی‌پسند نمی‌رسد ولی بازیکنانی می‌گیریم که به اندازه یک ملی پوش برای ما کار کنند. لیست خود را به مدیریت دادم و امیدوارم بازیکنان مورد نظر جذب شوند. بازیکنانی که از لحاظ اخلاقی هم به تیم بخورند.می‌خواهیم مثل فصل قبل رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.
سرمربی سن ایچ ساوه در مورد اینکه آیا از مس سونگون پیشنهاد داشته است خاطرنشان کرد: صحبت‌هایی شده بود اما نه به صورت رسمی و قرار بود اتفاقاتی بیفتد اما چون زمان از دست می رفت ترجیح دادم با سن ایچ تمدید کنم.
اصغری مقدم درمورد زمان شروع تمرینات گفت:منتظریم تا تکلیف لیگ مشخص شود. الان باشگاه مشغول مذاکره با بازیکنان است.۹۰ درصد تیم سال قبل را حفظ می‌کنیم و چهار بازیکن جدید نیز جذب خواهیم کرد و بعد از آن تمرینات را استارت می‌زنیم.
وی در پایان در مورد برگزاری لیگ در دو گروه تاکید کرد: ترجیحم این است که بازی‌ها به این شکل نباشد چون برای لیگ ایران جالب نیست.از سوی دیگر کرونا کار را سخت کرده و اینکه هر هفته به یک شهر بروی دشوار است.قرار است در جلسه مدیران باشگاه‌ها در این باره تصمیم‌گیری شود و امیدوارم تصمیمی که به صلاح فوتسال است بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.