کد خبر : 157264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 13:22
-

بازیکنی که نقل و انتقالات گیتی پسند را به هم می‌ریزد

بازیکنی که نقل و انتقالات گیتی پسند را به هم می‌ریزد

معادلات نقل و انتقالاتی تیم فوتسال گیتی پسند در صورت جذب مهدی جاوید تغییر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند، لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را به مدیریت باشگاه داده تا برای جذب آنها اقدام کنند.در لیست او چند بازیکن مطرح و ملی‌پوش دیده می شوند که در کنار بازیکنان فصل قبل، تیمی قدرتمند را بسازند.

البته از گیتی پسند حمید احمدی راهی مس سونگون شده و پیمان حفیظی به تیم کهربای عراق پیوسته است و دو بازیکن این تیم هم با مصدومیت‌هایی روبرو هستند و به همین دلیل به جای این چهار بازیکن باید چهار جایگزین شاخص جذب شوند با این حال شمسایی در صدد است تا رضایت مهدی جاوید آقای گل لیگ برتر را برای پیوستن به گیتی پسند جلب کند.

جاوید که رابطه بسیار خوبی با شمسایی دارد این هفته با مس سونگون برای تمدید قرارداد به توافق رسید اما چون هنوز قراردادی بسته نشده احتمال اینکه راهی گیتی پسند شود وجود دارد. در صورت حضور جاوید در اصفهان معادلات نقل و انتقالاتی این تیم تغییر کرده و احتمال جدایی چند بازیکن و جذب چند مهره دیگر وجود دارد اما اگر مدیران گیتی پسند نتوانند جاوید را جذب کنند بر اساس لیست دیگر وحید شمسایی برای جذب نفرات اقدام می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

مهدى جاوید مگر دیوانه هست که پول خوب مس و بازى در جام باشگاه هاى آسیا رو از دست بده بره تیم گیتى که هیچ حایگاهى نداره؟!!!شمسایی خودش بود اینکارو مى کرد؟!! اگر جاوید از مس برود شانس بهترین بازیکن آسیا رو هم از دست میدهد صد در صد

ناشناس چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

جوانگرایی…بومیگرایی…داداش شمسایی میخوای ببینی کی میاد کی نمیاد . اگه امدن برای قهرمانی..اگه نیومدن جوانگرایی. سیا بازی دوباره…سلطان دوباره خالی بستی…

سعيد چهارشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

به خاطر اینکه منفور و نچسبه