کد خبر : 157344
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 16:49
-

مرتضایی:برگزاری لیگ در دو گروه شمال و جنوب عادلانه نیست/به تاریخ شروع لیگ اعتراض داریم/هیچ کاری برای بحث ورود و خروج بازیکنان نکرده‌ایم

مرتضایی:برگزاری لیگ در دو گروه شمال و جنوب عادلانه نیست/به تاریخ شروع لیگ اعتراض داریم/هیچ کاری برای بحث ورود و خروج بازیکنان نکرده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا می‌گوید تاریخ و شیوه برگزاری لیگ امسال بیشتر خواسته سرمربی تیم ملی است و چیزی نیست که باشگاه‌ها با آن موافق باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران مجید مرتضایی با انتقاد از احتمال برگزاری لیگ در ٢ گروه شمال و جنوب، پیشنهاد جدیدی برای برگزاری لیگ امسال که به‌خاطر کرونا شرایط خاصی دارد، ارائه کرد و گفت: برگزاری لیگ در ٢ گروه شمال و جنوب عادلانه نیست، چراکه تراکم تیم‌ها در منطقه شمال کشور بسیار بیشتر از جنوب است و کار تیم‌هایی که در این منطقه قرار دارند، خیلی سخت و دشوار خواهد شد. پیشنهاد ما این است که بر اساس جایگاه‌های فصل قبل، تیم‌ها تقسیم شوند؛ یعنی تیم‌های رتبه فرد در یک گروه و تیم‌های رتبه زوج در گروه دیگر قرار بگیرند. تیم‌های صعودکرده از لیگ‌یک هم به همین طریق در ٢ گروه تقسیم شوند.

سرمربی تیم فرش‌آرا درباره زمان شروع لیگ هم اظهار کرد: این تاریخ را اصلا قبول نداریم و حتما در جلسه ٢٠مرداد که همه مدیران باشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، اعتراض خودمان را اعلام می‌کنیم. برای شروع لیگ نیاز به انجام یکسری اقدامات بهداشتی است. باید تست کرونا گرفته شود و تا نتیجه تست‌ها بیاید و تیم را بتوانیم سرجمع کنیم، زمان می‌برد. در این مدت کوتاه نه ما که هیچ تیم دیگری هم نمی‌تواند خود را مهیای شروع لیگ کند.
مجید مرتضایی در خصوص یارگیری برای فصل جدید گفت: ما هیچ کاری برای بحث ورود و خروج بازیکنان نکرده‌ایم؛ البته برنامه‌هایی داریم، اما تازمانی‌که تکلیف لیگ مشخص نشود، نمی‌توانیم کاری کنیم. اول باید این مسئله روشن شود، بعد ما وارد فاز تیم‌بستن می‌شویم و با توجه به شرایط، تکلیف بازیکنان را مشخص می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.