کد خبر : 157361
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 23:46
-

نعمتیان: اردو‌های تیم ملی هر بار بهتر از قبل برگزار می‌شود/اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدست آوردم

نعمتیان: اردو‌های تیم ملی هر بار بهتر از قبل برگزار می‌شود/اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدست آوردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدطا‌ها نعمتیان درباره اردو‌های تیم ملی فوتسال، گفت: اردو‌های تیم ملی هر بار بهتر از قبل برگزار می‌شود و هر چه به مسابقات بین المللی کیش نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط بهتر و بازیکنان هم آماده‌تر می‌شوند. وی افزود: کادر فنی تیم ملی با تمریناتی که برای بازیکنان در نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمدطا‌ها نعمتیان درباره اردو‌های تیم ملی فوتسال، گفت: اردو‌های تیم ملی هر بار بهتر از قبل برگزار می‌شود و هر چه به مسابقات بین المللی کیش نزدیک‌تر می‌شویم، شرایط بهتر و بازیکنان هم آماده‌تر می‌شوند.
وی افزود: کادر فنی تیم ملی با تمریناتی که برای بازیکنان در نظر گرفته است، آن‌ها را برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند تا سرفراز از مسابقات خارج شویم و دل مردم را شاد کنیم. بازیکنان تیم ملی هم تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند.
ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ در لیگ برتر، گفت: فصل خوبی را گذراندم و توانستم با جلب نظر کادرفنی به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.
وی در خصوص حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا، افزود: رقبای ما در جام ملت‌ها هر سال در شرایط بهتری قرار می‌گیرند و کار سخت می‌شود. امسال هم تیم‌ها صد درصد با آمادگی بالا در مسابقات شرکت می‌کنند، البته ما هم سعی می‌کنیم، بهترین مقام را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.