کد خبر : 157438
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 9:37
-

دوگانگی در تصمیم‌گیری؛ معضل بزرگ فوتسال زنان

دوگانگی در تصمیم‌گیری؛ معضل بزرگ فوتسال زنان

این روزها دوگانگی در تصمیم‌گیری برای تعیین تاریخ برگزاری مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان در سازمان لیگ وجود دارد و این امر به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها دوگانگی در تصمیم‌گیری برای تعیین تاریخ برگزاری مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان در سازمان لیگ وجود دارد و این امر به یک معضل تبدیل شده است.

تاکنون ۲ تاریخ ۱۳ تیر و سوم مرداد برای برپایی مرحله پلی‌آف تعیین شد که مرتبه نخست به‌ دلیل قرمز بودن وضعیت خوزستان و بار دوم به ‌دلیل مثبت شدن تست کرونای ۲۵ درصد از بازیکنان تیم هیات فوتبال خراسان و نیز ۲ بازیکن سایپا، لغو شد.

هر چند هفته گذشته «عاطفه رضایی» سرمربی تیم مس رفسنجان در گفت و گو با ایرنا عنوان کرده بود که «شیرین نصیری» مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان طی تماسی اعلام کرد که احتمال دارد مرحله حذفی (پلی‌آف) لیگ برتر فوتسال زنان دهم مرداد برگزار شود و البته این تاریخ قطعی نیست. زیرا تا آن زمان پاسخ تست کرونای بازیکنان سایپا مشخص خواهد شد و ۱۴ روز قرنطینه بازیکنان هیات فوتبال خراسان نیز به پایان می‌رسد.

در نهایت دیدار مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان ۱۰ مرداد برگزار شد اما سرمربی خراسان عنوان کرد که حال بازیکنان مساعد نبود و در نهایت بازی را به رفسنجان واگذار کردند.

«مینا بارانی» سرمربی تیم شرکت ملی حفاری اهواز نیز گفت: براساس جدول و زمانی، اعلام کردند این رقابت‌ها دهم مرداد برگزار می‌شود، نامه‌نگاری کردیم و منتظر دریافت مجوز تمرینات از طرف وزارت نفت هستیم.

به نظر می‌رسد که شرکت ملی حفاری اهواز نیاز به مجوز سازمان لیگ برای ادامه و حضور در این مسابقات ندارد زیرا تصمیم باید از جای دیگری برای آنان صادر شود و از سوی دیگر این تیم تمایلی به حضور در دور برگشت ندارد زیرا در صورت برگزار نشدن مرحله حذفی از نظر رده‌بندی، قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان محسوب می‌شود.

مسوولان تیم شرکت ملی حفاری پیش از این هم بدلیل وضعیت قرمز خوزستان به اعلام تاریخ رسمی از طرف سازمان لیگ اعتراض کردند و موفق شدند تا این رقابت‌ها را به تاخیر بیاندازند.

حال با برپایی دیدار رفسنجان و خراسان شرایط تغییر کرده و تیم شرکت ملی حفاری چاره‌ای جز حضور در دیدار برابر سایپا در ۱۷ مرداد نخواهد داشت. همچنین تاریخ برپایی این دیدار هم پنهانی بدون اعلام به رسانه‌ها به سرمربیان اطلاع داده شده است.

در واقع «شیرین نصیری» مسوول برگزاری مسابقات فوتسال زنان به سرمربیان ۴ تیم اعلام کرد که این تاریخ‌ها هم برای برگزاری پلی‌آف قطعی نیست. اما دیدار اول را ۱۰ مرداد برگزار کردند و حال خبرها حاکی از ان است که سایپا هنوز ابراز تمایل برای حضور در دیدار برابر ملی حفاری نشان نداده است.

مرحله رفت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان بهمن سال گذشته برگزار شد که تیم سایپا برابر شرکت ملی اهواز مغلوب شد و هیات فوتبال خراسان و مس رفسنجان به تساوی رسیدند. این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون و بعد از حدود ۵ ماه هنوز برگزار نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.