آخرین وضعیت جذب بازیکن تیم سنایچ ساوه/ بازیکنان مورد تائید سرمربی قرارداد خود را تمدید کردند

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه آخرین وضعیت جذب بازیکن تیم سنایچ ساوه را تشریح کرد و گفت: بازیکنان مورد تائید سرمربی تمدید قرارداد کردند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود باقری مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه، با اشاره به وضعیت این تیم اظهار داشت: در حال حاضر مشغول جذب بازیکن هستیم تا بتوان با صلابت و قدرت فصل آتی در لیگ برتر حضوری مقتدر به عنوان نماینده استان مرکزی در رقابتها داشته باشیم.
وی افزود: البته قرارداد بازیکن هاییکه مورد تایید سرمربی بودند تمدید شده البته ما سهیه جذب چهار بازیکن از لیگ برتر داریم و تلاش براین است با جذب بازیکنانی توانمند نسبت به سالهای گذشته یک جهش بسیار مطلوب برای و جایگاه برتر در جدول را داشته باشیم.
باقری بیان کرد: اواخر مردادماه امسال جلسهای با حضور مدیران عامل تیمهای فوتسال در خصوص نحوه برگزاری مسابقات که به صورت منطقهای یا لیگ برگزار شود داریم.
مدیرعامل تیم فوتسال سنایچ ساوه خاطرنشان کرد: براساس برنامه و اعلام انجام شده از سوی مسئولان، اواسط شهریور اولین دوره مسابقات برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: کرونا همچنان با ما خواهد بود بنابراین برای برگزاری مسابقات در استان و شهرستانها براساس وضعیت آنها از لحاظ در شیوع بیماری کرونا که وضعیتشان قرمز یا سفید است قرعه کشی میشوند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰