کد خبر : 157458
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 11:48
-

بارانی: می‌خواهیم یک پای فینال باشیم

بارانی: می‌خواهیم یک پای فینال باشیم

تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز با منفی شدن تست کرونای بازیکنان و کادر فنی، تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز روز جمعه،  ۱۷ مرداد در دور برگشت نیمه نهایی لیگ میزبان سایپا تهران است. این تیم که پس از دریافت مجوز تمرین از سوی وزارت نفت، از بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته بود با منفی شدن نتیجه آنها، تمرینات خود را آغاز کرد.

مینا بارانی، سرمربی تیم حفاری در مورد دیدار برگشت نیمه نهایی مقابل سایپا به ایسنا گفت: خوشبختانه جواب تست همه اعضا تیم منفی بود و ما هم تمریناتمان را شروع کرده‌ایم. قطعا روز جمعه بازی سختی داریم. هوای شرجی، گرمای اهواز و ضعیف بودن سیستم‌های خنک کننده شرایط را برایمان سخت می‌کند اما تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را به بازی روز جمعه برسانیم و کسی آسیب نبیند.

او در ادامه افزود: خوشبختانه بیشتر بازیکنان در این زمان توقف مسابقات به صورت انفرادی تمرین داشتند اما تمرین گروهی چیز دیگری است. با این حال شرایط برای ما و سایپا یکسان است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک پای فینال باشیم.

دیدار رفت تیم‌های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع اهواز به پایان رسید. از طرفی تیم مس رفسنجان هم با پیروزی مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی فینالیست شد و باید دید که روز جمعه چه تیمی دومین فینالیست لیگ می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.