کد خبر : 157466
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 12:42
-

محمدی:از لیگ روسیه پیشنهاد داشتم اما به خاطر کرونا به ایران آمدم/برگزاری لیگ فوتسال به صورت شمال و جنوب می‌تواند مفید باشد

محمدی:از لیگ روسیه پیشنهاد داشتم اما به خاطر کرونا به ایران آمدم/برگزاری لیگ فوتسال به صورت شمال و جنوب می‌تواند مفید باشد

دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره حضورش در لیگ برتر روسیه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند اصفهان درباره جدایی اش از تیم گازپروم روسیه و پیوستن به گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: زمانی که در تیم گازپروم روسیه حضور داشتم، توانستم همراه این تیم یک سال بسیار خوبی را پشت سر بگذارم که ثمره آن هم، حضور در جمع ۱۰ نامزد کسب عنوان برترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۱۹ بود.

او گفت: بعد از آنکه ویروس کرونا در کشور روسیه شیوع پیدا کرد، ۳ ماه در این کشور قرنطینه شدم. قراردادم ۱۰ تیر  با باشگاه گازپروم تمام شد و روز گذشته پس از توافقی که با مسئولان باشگاه گیتی پسند داشتم، در نهایت تصمیم گرفتم فصل بعد را در این تیم بازی کنم.

دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان بیان داشت: من از یکی از تیم‌های لیگ برتر روسیه پیشنهاد داشتم اما همان طور که گفتم به خاطر بیماری کرونا که در این کشور وجود داشت، ترجیح دادم امسال در ایران بازی کنم و در خدمت باشگاه گیتی پسند باشم. قرارداد من با باشگاه گیتی پسند اصفهان یک سال است.

دروازه بان تیم گیتی پسند درباره آغاز تمرینات این تیم برای حضور در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: قرار است ۲۰ مرداد جلسه‌ای بین مسئولان سازمان لیگ با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شود و آنجا درباره چگونگی برگزاری مسابقات لیگ تصمیم گیری خواهد شد. فکر می‌کنم بعد از آن جلسه زمان تمرینات تیم مشخص شود.

محمدی درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر در قالب ۲ گروه شمال و جنوب خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم شرایط کشور از نظر بیماری کرونا در وضعیت جالبی قرار ندارد. مسئولان سازمان لیگ باید با مدیران باشگاه‌ها به یک جمع بندی کاملی برسند که بازی‌ها را چگونه می‌خواهند برگزار کنند. به نظر من هر چقدر بتوانیم سفر تیم‌ها به شهر‌های مختلف را کم کرده و بازی‌ها را در یک منطقه  برگزار کنیم، بُرد کرده ایم زیرا ویروس کرونا اکنون بیخ گوش همه قرار گرفته و ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم. به هر حال سلامتی افراد بسیار مهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.