کد خبر : 157486
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 22:10
-

مقیمی:کیفیت لیگ فوتسال بانوان کویت از لحاظ فنی چندان بالا نبود

مقیمی:کیفیت لیگ فوتسال بانوان کویت از لحاظ فنی چندان بالا نبود

مقیمی گفت: بازی در لیگ برتر فوتسال بانوان کویت برای من تجربه خوبی به همراه داشت و از عملکردم رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسترن مقیمی ملی پوش فوتسال بانوان که برای بازی در لیگ کویت مدتی در این کشور سکونت داشت گفت: کیفیت لیگ فوتسال بانوان کویت از لحاظ فنی چندان بالا نبود، اما تجربه خوبی برای من به ارمغان آورد. من در یک فضای جدید با بازیکنانی که سطح آنها از خودم پایین‌تر بود بازی کردم و از عملکردم رضایت دارم.

او تصریح کرد: دوست دارم بازهم در لیگ کویت بازی کنم، اما نه به هر قیمتی. یکی از دلایل حضور من در این کشور به خاطر شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی کشورمان بود که در حال حاضر هدایت تیم ملی کویت را بر عهده دارد.

مقیمی افزود: این طبیعی است که سطح فنی لیگ بانوان کویت به ایران نرسد، زیرا آن‌ها به مدت ۲ سال است که کارشان را در فوتسال بانوان آغاز کرده اند و تجربه زیادی ندارند، اما از نظر امکانات از ما بهتر هستند. کویتی ها چه از لحاظ سالن تمرین و چه از لحاظ مالی مشکلی ندارند.

مقیمی تصریح کرد: تمریناتم را همچنان ادامه می‌دهم. یکی از دوستان من در شهر بابل باشگاه دارد و من آنجا تمرین می‌کنم.

او افزود: شیوع ویروس کرونا باعث عقب افتادن بازی‌های جام ملت‌های آسیا شد و این یک اتفاق خوب برای تیم ملی کشور ما بود تا به آمادگی لازم برسیم و بازیکنان آسیب دیده بهبود یابند. امیدوارم فدراسیون فوتبال، تیم ملی بانوان را به بازی‌های جام جهانی برزیل اعزام کند تا مقابل تیم‌های اروپایی و آمریکایی که تجربه بیشتری از ما دارند، بازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.