کد خبر : 157535
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:26
-

حسن زاده:با چند تیم داخلی و خارجی مذاکره کردم

حسن زاده:با چند تیم داخلی و خارجی مذاکره کردم

کاپیتان تیم ملی فوتسال، گفت: برای فصل آینده با چندین تیم داخلی و خارجی مذاکره داشتم اما هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«علی‌اصغر حسن‌زاده» کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص تصمیم‌گیری خود برای تیم فصل آینده‌اش، بیان داشت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. با تیم‌های داخلی و خارجی مذاکراتی داشتم اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم.

وی در مورد اردوی آخر تیم ملی که با حضور بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد، اظهار داشت: اردوهایی پیش از این برگزار شده بود اما فکر می‌کنم این اردو شرایط بهتری داشت چرا که بازیکنان اصلی تیم ملی پس از مدت‌ها با همدیگر تمرین کردند. کرونا تاثیر بسیار زیادی در روند آمادگی بازیکنان داشته است. بعد از شرایط کرونا ۲ بازی انجام دادیم و نزدیک به چهار ماه تمرینات تعطیل بود. در حال حاضر مجبوریم با این موضوع به مرور زمان کنار بیاییم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره اضافه شدن نفرات جدید و جوان به تیم ملی و میزان کیفیت‌ فنی آن‌ها، تصریح کرد: این موضوع باید از سرمربی تیم ملی پرسیده شود. معتقدم که تیم ملی پس از جام‌جهانی ۲۰۱۶ روند جوانگرایی را بسیار خوب طی کرده است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: من همیشه گفته‌ام که دیدارها و تورنمنت‌های تدارکاتی می‌تواند بیشترین کمک را به روند آماده‌سازی تیم ملی داشته باشد. امیدوارم تورنمنت‌های مدنظر تیم ملی هرچه زودتر برگزار شود چرا که به طور قطع تیم ما برای آماده‌سازی برای مسابقات پیش‌رو به این طور رقابت‌ها نیاز دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.