کد خبر : 183273
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 - 11:44
-

۷بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیراز جدا شدند

۷بازیکن از تیم فوتسال ارژن شیراز جدا شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تنور نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال کشور با انتقال چند بازیکن به گیتی پسند اصفهان کم کم داغ می‌شود اما در شیراز و در تنها تیم لیگ برتری فارس به جای جذب، کوچ بازیکن‌ها را مشاهده می‌کنیم. بهترین و تأثیر گذار ترین مهره ارژنی ها، «سید مصطفی فخری» به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تنور نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال کشور با انتقال چند بازیکن به گیتی پسند اصفهان کم کم داغ می‌شود اما در شیراز و در تنها تیم لیگ برتری فارس به جای جذب، کوچ بازیکن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

بهترین و تأثیر گذار ترین مهره ارژنی ها، «سید مصطفی فخری» به تیم پاس تهران ملحق شد و به همراه فخری دو بازیکن دیگر ارژن یعنی «حمید قهرمانی و رضا طهماسبی» نیز به پاس پیوستند.

این سه بازیکن مشمول خدمت سربازی شده‌اند و برای سپری کردن دوران خدمت خود به تیم پاس پیوسته‌اند.

بازیکن دیگری که ارژن در فصل آینده در اختیار نخواهد داشت، کاپیتان این تیم «رضا جوانبخت» است که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتسال گرفته است.

همچنین دروازه‌بان قمی ارژن، با اتمام قراردادش به قم بازگشته است. «داوود خسروی» نیز که باید با هم تیمی‌هایش خداحافظی و لباس مقدس سربازی را بر تن کند.

«محمد بیضایی نژاد» گلزن ارژنی ها که در اردوی تیم ملی حضور دارد و با پیشنهادات متنوع تیم‌های لیگ برتری روبرو شده، نیز احتمالاً رفتنی خواهد بود.

به این ترتیب ۵۰ درصد از بازیکنان تنها تیم شیرازی لیگ برتر فوتسال ایران، جدا شدند و این تیم با شروع بازی‌های لیگ برتر با توجه به بودجه‌ای که برای جذب نفرات مطرح در اختیار ندارد، مجبور است که نفرات تیم جوانان و امیدش را به عنوان تیم بزرگسالان و لیگ برتری اش به میدان بیاورد.

مشکل ارژن تنها رفتن بازیکن نیست زیرا به احتمال زیاد باید خداحافظی «حمید کمالی» سرمربی تیم که در انتظار پایان شیوع کرونا است تا نخستین مربی لژیونر فوتسال شیراز لقب گیرد و در کشور قرقیزستان مربیگری کند را نیز تحمل کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.