کد خبر : 157739
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 22:39
-

طیبی: می‌خواهم نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم/ بعید می‌دانم اردوی تیم ملی در کیش برگزار شود

طیبی: می‌خواهم نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم/ بعید می‌دانم اردوی تیم ملی در کیش برگزار شود

تمام تلاشم این است که بیشتر پیشرفت کنم و نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی در خصوص پیوستنش به تیم فوتسال بنفیکا اظهار داشت: ۴ سالی در خدمت تیم غیرت بودم و توانستم در فینال اروپا هم بازی کنم اما دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم. همه می‌دانند تیم غیرت همیشه یک تیم مدعی است و تخصصی در فوتسال کار می‌کند.

وی افزود: من چند پیشنهاد از اسپانیا، روسیه و پرتغال داشتم که بعد از مشورت با بزرگان فوتسال تیم بنفیکا را انتخاب کردم. امیدوارم در این مسیری که می‌روم باز هم موفق باشم.

طبی تاکید کرد: من قراردادم ۲ ساله است و می‌دانم بنفیکا تیم خیلی خوبی است. آنها بازیکنان تیم ملی برزیل و پرتغال را در اختیار دارند و همیشه در اروپا مدعی هستند. تمام تلاشم این است که بیشتر پیشرفت کنم و نماینده خوبی برای ایران در پرتغال باشم.

طیبی  که با بخش خبری ساعت ۱۹  شبکه سوم صحبت می‌کرد با اشاره به وجود کرونا و نحوه تمریناتش گفت: در ابتدا جا دارد از کادر درمان تشکر کنم، شرایط برای همه سخت بود و ورزشکاران هم کارشان سخت تر بود. ما در منزل به صورت آنلاین تمرین می‌کردیم و در قرنطینه شرایط سختی داشتیم. فعلا هم در ایران هستم و تمریناتم را در اینجا دنبال می‌کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی گفت: ما سال سختی در پیش داریم و برای مقدماتی جام جهانی آماده می‌شویم. کرونا همه تیم‌ها را متوقف کرد اما به هر حال ۲ اردو برگزار کردیم. در اردوی اول ناظم الشریعه شانس خوبی به بازیکنان جوان داد و در اردوی دوم هفته پیش بازیکنان اصلی شرکت کردند.

وی  در خصوص اینکه قرار است اردوی تیم ملی هفته اتی در کیش برگزار شود عنوان کرد: باور کنید اصلا از تورنمنت کیش اطلاع ندارم و فکر نمی‌کنم اردوی کیش برگزار شود چون واقعا شرایط مهیا نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.