کد خبر : 157750
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 21:29
-

اردلان:همه می‌گفتند تیم‌های حفاری یا خراسان قهرمان لیگ خواهند شد / تنها هدفمان قهرمانی لیگ است

اردلان:همه می‌گفتند تیم‌های حفاری یا خراسان قهرمان لیگ خواهند شد /  تنها هدفمان قهرمانی لیگ است

سرمربی سایپا از برد درخشان تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: نخستین سال حضورمان در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم اما با این وجود تنها هدفمان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان است.

نیلوفر اردلان روز جمعه پس از پیروزی برابر ملی حفاری و صعود به بازی پایانی بیان کرد: بازی بسیار سختی مقابل حفاری داشتیم و می‌دانستیم که آنها برای برد وارد میدان می‌شوند؛ ابتدا تلاش کردیم که گل نخوریم و در ادامه از موقعیت‌هایمان بهترین استفاده را کردیم.

وی با بیان اینکه این برد را به تمام بازیکنان زحمتکش تیم تبریک می‌گویم گفت: بازیکنانم در این بازی از جان مایه گذاشتند و مزد زحماتشان در پنج ماه اخیر را گرفتند.

سرمربی تیم فوتسال سایپا افزود: خیلی‌ها اعتقاد داشتند که سایپا نمی‌تواند در اهواز ملی حفاری را شکست دهد به همین دلیل در بازی امروز تنها به برد فکر می‌کردیم. ما در طول لیگ هر چهار تیم حاضر در پلی آف به غیر از ملی حفاری را یکبار شکست داده بودیم به همین دلیل انگیزه بسیاری برای شکست حفاری داشتیم.

وی با تشکر از حمایتباشگاه سایپا در این فصل گفت: تمام بازیکنانمان زحمت کشیدند و با اتحاد و همدلی کار بزرگی انجام دادند که جا دارد دست تک تک آنها را ببوسم. معتقدم سایپا در نخستین حضور خود در لیگ برتر، کار بزرگی انجام داده و امیدوارم همین روند را در بازی فینال ادامه دهیم و بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

اردلان با بیان اینکه امسال لیگ متفاوتی نسبت به دوره های قبل داشتیم ادامه داد: در این فصل از رقابت‌ها بازیکنان مطرح و ملی پوش در سایر تیم‌ها پخش شده بودند و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک کرده بود و فکر می‌کنم لیگ امسال جزو معدود لیگ‌هایی بود که نتیجه آن تا آخرین روز مشخص نبود.

وی ادامه داد: روی کاغذ همه می‌گفتند تیم‌های ملی حفاری یا خراسان قهرمان لیگ خواهند شد اما این ۲ تیم به دیدار پایانی نرسیدند که این موضوع نشان از زیبایی مسابقات لیگ است و امیدوارم همین روند در فصل آینده ادامه داشته باشد، زیرا هر چقدر لیگ پویاتری داشته باشیم تیم ملی قویتری خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.