کد خبر : 183622
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 13:30
-

نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دوشنبه مشخص می‌شود

نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دوشنبه مشخص می‌شود

مسئولان سازمان لیگ، روز دوشنبه در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جلسه‌ای را با مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسالدر حالی قرار است از اواسط شهریور ماه برگزار می‌شود که هنوز نحوه برگزاری این رقابت ها مشخص نیست.

مسئولان سازمان لیگ فوتسال ابتدا اعلام کردند بازی‌های فصل آینده به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است به صورت شمال و جنوب و در مناطقی که وضعیت سفید دارند برگزار می‌شود. یعنی ۷ تیم در منطقه شمال و ۷ تیم هم در منطقه جنوب متمرکز می‌شوند و در مدت ۱۰ روز با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند. این موضوع با واکنش‌های زیادی از سوی مدیران فوتسال همراه شد به طوری که برخی با این مسئله موافق و بعضی دیگر هم مخالفت کردند.

به همین دلیل سازمان لیگ برتر فوتسال روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه جلسه ای را با حضور تمامی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری  برگزار خواهد کرد تا در آنجا تکلیف نهایی نحوه برگزاری بازی‌های فصل آینده مشخص شود. همچنین قرار است محمد ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) به همراه تمامی اعضای کادر فنی در این جلسه حضور پیدا کنند تا درباره آخرین برنامه‌های تیم ملی قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را ارائه دهند.

همچنین با توجه به مشخص نشدن دو تیم صعود کننده به لیگ برتر، چهار مدیرعامل باشگاههای حاضر در نیمه نهایی لیگ دسته اول نیز در این جلسه شرکت خواهند کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.