کد خبر : 157945
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 18:43
-

اولویت مشهدی ها حفظ شاکله فصل گذشته / خزایی فرش آرایی ماند!

اولویت مشهدی ها حفظ شاکله فصل گذشته / خزایی فرش آرایی ماند!

یک بازیکن دیگر قرارداد خود را با فرش آرا تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، خراسان رضوی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد قرارداد سه بازیکن خود را برای لیگ برتر فوتسال در فصل آتی تمدید کرد.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد، تنها نماینده خراسان در لیگ برتر فوتسال، پس از قطعی شدن ادامه حضورش در رقابت‌ها، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز نمود. مسعود محمدی، گلر ملی‌پوش این تیم پس از جلسه با مدیران باشگاه، قرارداد خود را برای سومین سال پیاپی تمدید کرد تا در فصل تازه لیگ برتر همچنان در مشهد و تیم فرش‌آرا حضور داشته باشد.

به جز محمدی، بهزاد عظیمی، دیگر بازیکن ملی‌پوش تیم فرش‌آرا که در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشت، با مسئولان این تیم به توافق رسید و قرارداد خود را با مشهدی‌ها تمدید کرد.

همچنین مجید خزایی نیز قراردادش را پس از توافق با مدیران باشگاه فرش‌آرا تمدید کرد. تمام قراردادهای تمدیدشده تا به اینجای کار برای فرش‌آرا یک ساله است.

فعالیت‌های نقل و انتقالات فرش‌آرا زیر نظر مجید مرتضایی انجام می‌شود. اولویت باشگاه فرش‌آرا، حفظ شاکله تیم سال گذشته و تمدید با بازیکنان فصل قبل اعلام شده ‌است.

قدرت بهادری، بازیکن ملی‌پوش و مشهدی تیم فرش‌آرا، پیش از این با امضای قراردادی به گیتی‌پسند پیوست و مشهد را ترک کرد تا پس از تجربه قهرمانی با تاسیسات دریایی و وحید شمسایی، دوباره زیر نظر پیشکسوت فوتسال ایران فعالیت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.