کد خبر : 183656
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 8:36
-

بارانی: چرا باید برای مسابقه ما با سایپا داور تهرانی بگذارند؟/ مطمئنم تیم های دیگر حداقل دو ماه تمرین کرده بودند

بارانی: چرا باید برای مسابقه ما با سایپا داور تهرانی بگذارند؟/ مطمئنم تیم های دیگر حداقل دو ماه تمرین کرده بودند

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز گفت: برای کمیته داوران متاسفم که برای مسابقه ما با سایپا داور تهرانی انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مینا بارانی پس از شکست تیمش برابر سایپا و کسب عنوان مشترک سومی گفت: ما برای مسابقه برابر سایپا فقط یک هفته زمان برای تمرین داشتیم و شاگردانم آمادگی جسمانی خوبی نداشتند. نیمه دوم نیز دستم از لحاظ داشتن بازیکن خالی بود، چون سحر پاپی که در دور رفت دو گل برای تیم ما به ثبت رسانده بود به دلیل آسیب‌دیدگی به این بازی نرسید و شرایط دست به دست هم داد تا شکست خورده و فینال را از دست دهیم.

وی به تمرینات بیشتر تیم های دیگر اشاره کرد و افزود: مطمئنم سایر تیم‌ها و حتی سایپا یکی دو ماه تمرین داشتند چون آنقدر بازیکنان شان از لحاظ بدنی آماده بودند که با دیدن مسابقه شان نمی‌توانیم بگوییم که تمرین نداشتند. من مطمئنم اگر بعد از دور رفت، بازی ها ادامه پیدا می‌کرد قطعا بازی را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز از داوری مسابقه هم گلایه کرد و اظهار داشت: برای کمیته داوران متاسفم که داور تهرانی را برای بازی ما گذاشتند. ما بد بازی کردیم و شاید موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم اما ۳۰،۴۰ ثانیه پایانی وقتی داور تهرانی در زمین پشت محوطه یک خطا برای تیم تهران می‌گیرد، خب این شبهه برای ما ایجاد می شود که چرا باید داور تهرانی را برای بازی ما با سایپا بگذارند؟

وی ادامه داد: ما بد بازی نکردیم و خیلی هم خوب بازی کردیم اما بسیار سخت است یک تیمی را که پنج ماه تعطیل بوده است را در طول یک هفته به حد آمادگی برسانی با این حال بد هم بازی نکردیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و تیم سایپا خیلی خوش شانس بود که موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.

بارانی بار دیگر از اینکه داور تهرانی را برای مسابقه تیمش با سایپا انتخاب کرده بودند، گلایه کرد و گفت: اینکه داور تهرانی را برای بازی ما انتخاب می کنند جای سوال است. وقتی متوجه شدم سمیه طاهری داور تهرانی است به کمیته دوران خودمان گوشزد کردم که حداقل داور تهرانی برای ما بازی نگذارند این بازی حساس است و ممکن است اشتباه کند اما برای من و تیم حفاری شبهه ایجاد می شود که چرا داور تهرانی را برای مسابقه ما انتخاب کرده اند و متاسفانه خطایی که واقعا خطا نبود، اتفاق افتاد و همان خطا منجر به گل دوم تیم سایپا شد و اعتراض ما هم به این است که چرا داور تهرانی را برای بازی تهران گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه این شکست چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی‌کند، خاطرنشان کرد: چیزی از ارزش های بازیکنان تیم ملی حفاری کم نمی شود تمام تلاش‌مان را کردیم اما مطمئن هستم سه تیم دیگر حداقل یک ماه تمرین می کنند تیم های هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان حداقل سه ماه تمرین داشتند و سایپا هم حداقل دو ماه تمرین کرده است، اما تنها تیمی که آسیب دید و نتوانست به فینال راه پیدا کند ملی حفاری است دلیل آن هم بخشنامه وزارت نفت بود که باید تمام اماکن ورزشی تعطیل باشد و حق هیچگونه فعالیتی نداریم و پنج ماه و نیم شاگردانم از شرایط تمرین و مسابقه دور بودند این ضربه بزرگی به تیم ما زد. بازیکنانم واقعا در نیمه دوم تحلیل رفتند چون بعد از پنج ماه تعطیلی مسابقه دادند که خیلی سخت است و آنهم در رقابتی که باید تمام توانت را بگذاری.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز درباره ابراز خوشحالی مس رفسنجان نسبت به فینالیست شدن سایپا گفت: من هم این مطلب را در صحبت های سرمربی مس رفسنجان خوانده بودم که خوشحال می‌شویم سایپا به فینال راه یابد، امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود. آنها فکر می‌کنند سایپا را راحت تر می‌توانند شکست دهند اما بالاخره مسابقه است و امیدوارم فینال هم بازی قشنگی شود و برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.