کد خبر : 183667
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 12:34
-

طاهری : خرید تیم هایپر شاهین شهر در حد صحبت بوده است / به عنوان مسئولیت اجتماعی از کمک به ورزش دریغ نخواهیم کرد

طاهری : خرید تیم هایپر شاهین شهر در حد صحبت بوده است / به عنوان مسئولیت اجتماعی از کمک به ورزش دریغ نخواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه نامی نو گفت: دوستان برای رساندن تیم فوتسال هایپرشاهین شهر از لیگ دسته دو به لیگ برتر سختی‌های زیادی را متحمل شدند، درلیگ برتر بحث سخت افزار و تأمین منابع مالی بسیار مهم است؛ امیدوارم در سال جدید نیز مالکین کنونی هدایتگر این تیم باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری با تأیید این موضوع که مذاکراتی در خصوص خرید تیم فوتسال هایپر شاهین شهر انجام شده است، اظهار کرد: خرید تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در حد صحبت بوده و هیچ درخواست رسمی برای فروش و خرید این تیم نبوده است، همانطور که ما هیچ اقدامی برای خرید این تیم انجام نداده‌ایم، هایپر هم اقدامی برای فروش امتیاز تیمش نکرده است.

وی با بیان اینکه تمام تیم‌ها دچار مشکلات خاص خود هستند، ادامه داد: دوستان برای رساندن تیم فوتسال هایپر شاهین شهر از لیگ دسته دو به لیگ برتر سختی‌های زیادی را متحمل شدند، در لیگ برتر بحث سخت افزار و تأمین منابع مالی بسیار مهم است؛ امیدوارم در سال جدید نیز مالکین کنونی هدایتگر این تیم باشند.

اگر کمکی جلوی زخم‌های هایپر شاهین شهر را می‌گیرد، آماده هستم

مدیر عامل باشگاه نامی نو گفت: دیدگاه هیئت فوتبال و اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان بر این نظر است که این سهمیه لیگ برتر فوتسال در اصفهان حفظ شود، من تا کنون بالا و پایین فوتسال را دیدم و اگر کمکم جلوی زخمی از زخم‌های این تیم را می‌گیرد، برای کمک آماده هستم.

طاهری با اشاره به اینکه سرنوشت لیگ برتر فوتسال بانوان سال گذشته تا کنون مشخص نشده است، خاطر نشان کرد: تاریخ برگزاری فصل جدید هنوز مشخص نشده و تاکنون اقدامات جدیدی برای تیم انجام نداده‌ایم. مرحله نیمه نهایی سال گذشته تمام شود و جلسه‌ای برگزار کنیم تا از نحوه برگزاری مسابقات در سال جدید اطلاع پیدا کنیم که آیا تصمیم به شروع لیگ جدید دارند یا خیر که این مسائل هنوز در پرده‌ای از ابهام به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا یکی از اصلی‌ترین عوامل تعطیل شدن لیگ‌های مختلف است، افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی نامی نو علاوه بر بحث تیم داری در دیگر رشته‌ها مانند استخر و بدنسازی فعالیت دارد که این رشته‌ها از اسفندماه تا کنون تعطیل شده است که باشگاه نامی نو ضررهای زیادی تا کنون متحمل شده است، امیدواریم واکسن این بیماری ساخته شود و یا اصفهان بین مناطق سفید در نقشه قرار گیرد.

مدیرعامل باشگاه نامی نو درباره اینکه تاکنون باشگاه نامی نو بیشترین فعالیت خود را در بخش بانوان انجام داده است و برای فعالیت در بخش آقایان اقداماتی در دست انجام است، افزود: بخش آقایان در حال حاضر بلاتکلیف هستند و وزارت ورزش در این وضع بیماری باید سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا را در نظر بگیرد، در چند سال گذشته هیئت مدیره از بخش بانوان حمایت‌های لازم را انجام داده است.

طاهری با اشاره به اینکه نامی نو از هنگام تأسیس تاکنون در بخش‌های بانوان، آقایان جانباز و معلولین فعالیت داشته است، گفت: هرجایی که بتوانیم کمکی به ورزش استان و کشور انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد، نامی نو نیز به عنوان تکلیف اجتماعی به نحوه‌ای به ورزش استان کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.