کد خبر : 157948
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 18:49
-

مجتمع ، دو گروه هفت تیمی / شروع از ۱۰ مهرماه/ دو تیم سقوط می کنند

مجتمع ، دو گروه هفت تیمی / شروع از ۱۰ مهرماه/ دو تیم سقوط می کنند

برنامه سازمان برای فصل ۹۹ لیگ برتر مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، صبح امروز جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌ها با حضور داوود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و کادر فنی این تیم و آرش جابری دبیر و سرپرست سازمان لیگ در شهر ورامین برگزار شد که در نهایت باشگاه‌ها با برگزاری مجتمع بازی‌ها لیگ برتر فوتسال موافقت خود را اعلام کردند و قرار شد بازی‌های لیگ امسال بر اساس رتبه تیم‌ها در دوگروه هفت تیمی تقسیم و سپس بازی‌ها برگزار شود.

بر این اساس همچنین سه تیم اول هر گروه به صورت رفت و برگشت برای تعیین قهرمان بازی می‌کنند و دو تیم انتهای جدولی هر گروه به صورت رفت و برگشت بازی کرده و دو تیم آخر سقوط می‌کنند.

سازمان لیگ، شروع لیگ برتر فوتسال را از ۱۰ مهرماه اعلام کرده که این موضوع باعث اعتراض اکثرا باشگاه‌ها قرار گرفته و خواستار برگزاری لیگ بعد از جام ملت‌های آسیا یا از اول دی ماه شدند که قرار شد این موضوع در هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح و بعد خبر دقیق شروع لیگ برتر ۹۹ اعلام شود.

سازمان لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا خواستار برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر شده و محدودیت برای حضور افراد در سالن بازی وجود خواهد داشت. بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی به شرطی می‌توانند در سالن مسابقه حضور پیدا کنند که در اولین تست ویروس کرونا که زیر نظر نظر فدراسیون پزشکی در ۷۲ ساعت قبل از شروع بازی انجام می‌شود شرکت و جواب تست کرونای آنها منفی باشد.

در صورتی بازی تیمی به تعویق می‌افتد که با تائید کمیته پزشکی باشد و ۷۲ ساعت قبل از برگزاری بازی کتبا به سازمان لیگ اعلام شود که تست کرونای ۲۵ درصد اعضای تیم دارای آی دی کارت یعنی ۸۰ درصد از بازیکنان تست کرونای آنها مثبت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.