کد خبر : 183683
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 - 11:35
-

ورود فدراسیون فوتبال به تعیین زمان آغاز لیگ برتر فوتسال

ورود فدراسیون فوتبال به تعیین زمان آغاز لیگ برتر فوتسال

با عدم تفاهم باشگاه‌های فوتسال با سازمان لیگ بر سر زمان شروع بازی‎ها، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال در این زمینه مداخله می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال با سرپرست سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی فوتسال در شرایطی دوشنبه به میزبانی باشگاه ستارگان ورامین برگزار شد که طرفین نتوانستند بر سر زمان شروع لیگ برتر فوتسال به تفاهم رسیده و شاهد بروز اختلافاتی در این بین بودیم.

در این جلسه مدیران باشگاه‌ها با برگزاری مسابقات به صورت مجتمع و در دو گروه هفت تیمی به نحوی که سه تیم اول راهی مرحله بعد شده و به صورت دوره ای با هم بازی کنند و دو تیم انتهایی هر گروه نیز به همین شکل برای تعیین دو تیم سقوط کننده رقابت کنند به توافق رسیدند اما بحث اصلی بر سر زمان شروع لیگ برتر بود که نتیجه‌ای حاصل نشد.

در این جلسه سازمان لیگ و کادر فنی تیم ملی فوتسال مصرانه خواستار برگزاری زودهنگام بازی ها بوده و در نهایت تاریخ ۱۰ مهر را به عنوان زمان شروع بازی‌ها اعلام کردند که با مخالفت شدید اکثر باشگاه ها روبرو شد تا تصمیم گیری به بن بست بخورد.

باشگاه‌ها معتقدند با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، اسپانسرها با مشکل اقتصادی روبرو هستند و فعلا تمایلی به هزینه کردن ندارند و از سوی دیگر بابسته بودن سالن ها امکان برگزاری تمرین هم برای تیم‌ها فراهم نیست و به همین دلیل زمان پیشنهادی آنها شروع لیگ بعد از بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا و جام باشگاه های آسیا در اوایل تیر ماه است.

این پیشنهاد به شدت با مخالفت سرمربی تیم ملی روبرو شد. همچنین مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز که تمایل زیادی داشت که بازی‌ها زودتر شروع شوند با این تصمیم مخالف بود. نجفی که خودش یکی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال است مثل سرمربی تیم ملی تمایل داشت تا بازی‌ها در ماه مهر شروع شود.

گویا با وجود اینکه چند باشگاه نیز تهدید به کناره گیری از مسابقات در صورت شروع زودهنگام آن کرده اند برخی از اعضای سازمان لیگ فوتسال و سرمربی تیم ملی قصد دارند تصمیم گیری در این باره را به فدراسیون فوتبال و سرپرست آن سپرده و به نوعی با یک حکم از نهاد بالادستی برای شروع زودهنگام بازی‌ها، باشگاه‌ها را در موقعیتی قرار دهند که راهی برای مخالفت با آن نباشد.

همچنین سازمان لیگ معتقد است صحبت‌های مدیران باشگاه ها تنها یک پیشنهاد بوده و نظر نهایی در مورد زمان شروع لیگ را سازمان لیگ و هیات رئیسه آن خواهند گرفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.