کد خبر : 183701
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 9:55
-

جاوید:با مس به توافق نرسیدم/چند پیشنهاد دارم/ ۱۰ مهر ایده آل‌ترین تاریخ برای شروع لیگ است/ بازی با کویت و عراق کمک چندانی به ما نمی‌کند

جاوید:با مس به توافق نرسیدم/چند پیشنهاد دارم/ ۱۰ مهر ایده آل‌ترین تاریخ برای شروع لیگ است/ بازی با کویت و عراق کمک چندانی به ما نمی‌کند

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: ۱۰ مهر ماه ایده آل‌ترین تاریخی است که می‌توان مسابقات فصل بعد را برگزار کرد، زیرا هم به نفع باشگاه‌ها و هم به نفع تیم ملی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ابتدا درباره جدایی از باشگاه مس سونگون اظهار داشت: من چند روز قبل با مسئولان تیم مس سونگون صحبت‌هایی را انجام دادم، اما موفق نشدیم با یکدیگر به توافق برسیم و به همین دلیل تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. از چند تیم پیشنهاد بازی دارم، اما فعلا منتظرم تا ببنیم بازی‌های لیگ از چه زمانی آغاز می‌شود و بعد از آن تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

بازیکن سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره شیوه برگزاری بازی‌های امسال لیگ برتر به صورت شمال و جنوب بیان داشت: به نظر من این ایده‌ای که امسال سازمان لیگ فوتسال در نظر گرفته یک ایده بسیار خوب و منطقی است که قابلیت اجرا شدن دارد، زیرا تیم‌ها می‌توانند با هزینه کم و بدون ریسک در مسابقات شرکت کنند. به هر حال این شرایطی که کرونا در کشور ما به وجود آورده ما چاره‌ای نداریم جز اینکه بازی‌ها را به در قالب ۲ گروه شمال و جنوب برگزار کنیم. گویا سازمان لیگ تصمیم دارد مرحله اول را به صورت متمرکز برگزار کند و از مرحله دوم مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

جاوید درباره اختلاف زمانی که بین سازمان لیگ با باشگاه لیگ برتری بر سر شروع مسابقات به وجود آمده عنوان کرد: به نظر من تاریخ ۱۰ مهر ماه که سازمان لیگ فوتسال برای شروع بازی‌ها پیشنهاد داده یک زمان بسیار خوب و ایده آلی است، زیرا باشگاه‌ها تا آن زمان چیزی در حدود ۵۰ روز فرصت دارند تا خودشان را به خوبی آماده مسابقات کنند. به نظر من ۱۰ مهر ماه بهترین زمان هم برای شروع مسابقات لیگ برتر است و هم بازیکنانی که قرار است در خدمت تیم ملی باشند با یک شرایط بسیار خوب و ایده آل می‌توانند به مسابقات جام ملت‌های آسیا بروند.

او افزود: بعضی از باشگاه‌ها از دی ماه سال گذشته که بازی‌های لیگ تمام شد دیگر در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردند و به جز ۴ تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی و نهایی پلی آف سایر باشگاه‌ها چیزی در حدود ۸، ۹ ماه می‌شود که در هیچ مسابقه‌ای حضور پیدا نکردند. حالا اگر قرار باشد بازی‌های فصل بعد هم از دی ماه شروع شود می‌توان گفت که بازیکنان نزدیک به یک سال می‌شود که هیچ مسابقه‌ای انجام ندادند و این کاملا به ضرر بازیکنان خواهد بود. در هر صورت همان طور که گفتم ۱۰ مهر ماه ایده آل‌ترین تاریخی است که می‌توان مسابقات فصل بعد را برگزار کرد، زیرا هم به نفع باشگاه‌ها و هم به نفع تیم ملی خواهد بود تا در جام ملت‌های آسیا موفق باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتسال در تورنمنت کیش گفت: کادر فنی تیم ملی ابتدا قصد داشت در کنار کویت و عراق چند تیم اروپایی را به این تورنمنت بیاورد اماکرونا مانع این کار شد و به همین دلیل کشور‌های اروپایی در این مسابقات حضور نخواهند داشت. به هر حال با این شرایطی که به وجود آمده قطعا آن چیزی که مد نظر کارد فنی تیم ملی است، هرگز به آن دست پیدا نمی‌کند، زیرا تیم‌های اروپایی نمی‌توانند به ایران بیاند و بازی با کویت و عراق برای ما چندان مفید نخواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.