کد خبر : 183734
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 14:57
-

رضایی: خوشحالی ما برای فینالیست شدن سایپا به خاطر میزبانی بود/ هدف‌مان قهرمانی است

رضایی: خوشحالی ما برای فینالیست شدن سایپا به خاطر میزبانی بود/ هدف‌مان قهرمانی است

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: اگر از فینالیست شدن سایپا خوشحال شدیم به دلیل شرایط سخت میزبانی اهواز بود، نه سطح فنی پائین این تیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عاطفه رضایی بعد از آمدن به تهران برای دیدار دور رفت فینال مقابل تیم سایپا گفت: بعد از بازی با هیئت خراسان رضوی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان به شاگردانم چند روز استراحت دادم. چند نفر از بازیکنانم مصدومیت جزئی داشتند که شرایط شان نسبتا مناسب است.

وی افزود: تمرینات شاگردانم را بعد از چند روز آغاز کردیم که خدا را شکر شرایط بازیکنانم خوب است. تست کرونا را هم سه روز پیش انجام دادیم که منفی شد امروز برای بازی با تیم سایپا به تهران رسیدیم و امیدوارم مسابقه خوبی داشته باشیم. این رقابت برای هر دو تیم بازی حساسی است و سعی می‌کنیم در این مسابقه پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان لیگ امسال را پویا ارزیابی و خاطرنشان کرد: امسال لیگ پویایی داشتیم مخصوصا چهار تیمی که به مرحله پلی آف رسیدند تیم‌های خیلی خوبی هستند که توانسته‌اند به این مرحله راه یابند.

وی درخصوص حواشی که بعد از خوشحال شدن وی برای فینالیست شدن سایپا بوجود آمد، اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کرد با کدام تیم در مرحله فینال بازی کنیم اگر هم صحبت‌هایی شده بود که رقابت با سایپا برای ما بهتر است فقط به خاطر این بود که میزبان بازی دور برگشت بودیم و همیشه بازی در اهواز برای ما سخت بوده است مخصوصا اگر می‌خواستیم بازی دوم ما آنجا برگزار شود. برای همین گفته بودم که سایپا به فینال برسد برای ما بهتر است وگرنه همه تیم‌ها خوب و از لحاظ فنی بالا هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، امسال به هدف شان که قهرمانی در لیگ برتر است دست یابند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.