کد خبر : 183740
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 12:04
-

وضعیت مبهم قهرمان لیگ برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا

وضعیت مبهم قهرمان لیگ برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا

تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا در وضعیت مبهمی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به دلیل مشکلات مدیریتی در وضعیت بسیار آشفته ای قرار گرفته است. این تیم در هفته‌ای که گذشت مهدی جاوید و حمید احمدی ۲ بازیکن سرشناس و ملی پوش خود را به دلیل مشکلات مالی از دست داد و حالا شنیده می شود حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم قرار است از مدیریت این باشگاه برکنار شود.

مدیران باشگاه مس سونگون برای اینکه از هزینه‌های این تیم برای فصل بعد کم کنند قرارداد بازیکنان را کم کرده اند و به همین دلیل حمید احمدی بازیکن فصل گذشته گیتی پسند اصفهان که به تازگی به مس سونگون پیوسته بوداز این تیم جدا شد. همچنین مهدی جاوید آقای گل ۴ دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پس از اینکه فصل گذشته موفق شد به همراه مس سونگون قهرمان لیگ برتر شود نتوانست با مسئولان باشگاه مس به توافق برسد و به همین دلیل تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

این مشکلات در حالی برای مسی‌ها به وجود آمده که آن‌ها باید تا ۴ ماه دیگر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر شوند. از دست دادن ۲ بازیکن ملی پوش و همچنین تغییر مدیرعامل می‌تواند برای آن‌ها در جام باشگاه‌های آسیا گران تمام شود.

جام باشگاه‌های آسیا از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود. در دوره قبل این رقابت‌ها تیم ناگویا اوشنز ژاپن با برتری مقابل تیم مس سونگون به مقام قهرمانی رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.