کد خبر : 183789
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 8:20
-

شمسایی:برای نقل و انتقالات مانند تیم‌های دولتی هزینه نکردیم/ اعتراضی به هیچ باشگاهی نداریم، هرچه کردند نوش جان‌شان

شمسایی:برای نقل و انتقالات مانند تیم‌های دولتی هزینه نکردیم/ اعتراضی به هیچ باشگاهی نداریم، هرچه کردند نوش جان‌شان

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: باشگاه گیتی پسند یک باشگاه حرفه ای و تا به امروز افتخارات زیادی بدست آورده و خوشحالم که با این تیم به لیگ برتر برگشتم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: گیتی پسند یک باشگاه حرفه‌‌‌‌‌ای است و تا به امروز افتخارات زیادی در ایران و آسیا کسب کرده و خدا را شاکرم بعد از چند سال دوری از لیگ مجددا با این باشگاه شروع کردم. فعلا همه چیز خوب است و منتظر هستیم که سازمان لیگ تاریخ دقیق شروع لیگ را اعلام کند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان و جذب نفرات جدید گفت: تا به امروز توانستیم یکسری از بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. طبق اعلام سازمان لیگ سقف بازیکنان هر تیم تا ۱۴ نفر است و با توجه به اینکه باشگاه گیتی پسند در رده‌‌‌‌های پایه هم فعالیت می‌‌کند قرار است از چند بازیکنان امید هم در جمع بزرگسالان استفاده کنیم.

سرمربی گیتی پسند افزود:تا امروز توانستیم ۳ بازیکن سهمیه خود را جذب کنیم البته هنوز یک نفر جای خالی داریم که تا آخر هفته مشخص می‌‌‌‌‌شود، چند بازیکن خوب هم مدنظر داریم که باشگاه در حال مذاکره با آنها است.

وی در رابطه با بودجه باشگاه تصریح کرد: خدا را شکر بودجه ما در حد معقول و خوب است و تا حد امکان توانستیم با این بودجه بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. متاسفانه قبل از اینکه من بخواهم وارد این باشگاه شوم حمید احمدی که یکی از بازیکنان خوب ایران و آسیاست توانست با یک قرارداد خوبی به باشگاه مس سونگون برود. من به شخصه خیلی دوست داشتم با وی کار کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم.

شمسایی همچنین در مورد جذب مهدی جاوید گفت: مهدی جاوید یکی از برترین های فوتسال آسیا و حتی جهان است و این بازیکن توانسته ۴ بار پیاپی آقای گل لیگ برتر شود که این کار سختی برای هر بازیکنی است. بعد از اینکه وی رسما از باشگاه مس جدا شد چند جلسه با وی مذاکره کردیم اما متاسفانه رقم پیشنهادی وی در حد توان پرداخت باشگاه نیست و همین موضوع کار ما را برای جذب وی مشکل کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.